Изабела - Единадесета глава

1.7K 132 17
                                    

Виктор

От един час чакам къдравелка да дойде, но никаква я няма. Видях, че ми е звъняла, но като и върна обаждане ми казва, че телефона ѝ е изключен. Шестото ми чувство ме предупреди,че нещо не е наред ,затова веднага след като разбрах, че няма да мога да се свържа с нея се обадих на Ивайло да разбере какво се случва, но и той се бави и вече започвам да се изнервям.

-Шефе, тя е в Централна болница. - веднага вдигнах,когато видях номера му. По дяволите! Излизам бързо от кабинета и тичам до подземния паркинг,мислейки какво се е случило на моята червенокоска. Отварям шофьорската врата на Ферарито и завъртам ключа,усещайки мощния му двигател пред себе си. Толкова бързо никога не съм шофирал. Харесвам адреналина,бързите скорости като всеки един мъж докарват удоволствие за нещо различно и по-силно изживяване, но винаги съм бил отговорен и здраво мислещ относно тези неща. Не може да се има доверие на една машина,както и на инстинкта да я караш. Колкото и да си съсредоточен ,винаги нещо или някого може да ти се изпречи на пътя и от това да има фатален край.

Пристигам пред болницата и без да заключвам колата на бегом стигам до рецепция. Вече останал без въздух питам жената къде мога да намеря Изабела Стефанова. Тя ми казва да се кача на третия етаж при нейните приятели. Отварям вратата към чакалнята и виждам една брюнетка с насълзени очи и двама огромни мъже с татуировки, като единия рязко се обръща и тръгва към мен.

-Ти...Копеле мръсно... Ти си виновен! Ще те убия!- докато крещи ме сочи с пръст. Толкова бързо всичко стана,че даже не ми даде време да реагирам. Хвана ме за гърлото и ме залепи за стената,гледайки ме в очите.

-Мартине, спри! Пусни го! Спри, дявол да те вземе! Ще го убиеш! - крещи двойника му.

-Марти, моля те! Изабела е влюбена в него.- плачейки казва брюнетката и с това въпросния Мартин замръзва на място. След секунди завъртя главата си към нея, видимо шокиран от чутото .Отпусна захвата, давайки ми време бързо да си поема въдух.

-Какво имаш предвид, че аз съм виновен? - питам аз с пресипнал глас. Мартин извади от джоба два черни плика и ми ги подаде.

-Полицаите бяха тук и намериха това в колата ѝ. - троснато отговори той.
Отварям единия плик и чета с бели печатни букви написаното.

Чукаш се с него, а знаеш ли, че има съпруга?

Прокарвам ръката си през лицето и за миг стискам очи. Ето, откъде е разбрала, че имам съпруга. Тогава не я попитах, защото лесно може да се намери информация в интернет за мен. Репортерите навсякъде ме дебнат и следят всичко случващо се с бракоразводното дело.
Отварям втория плик и съм в шок от това, което виждам. Има десет снимки, на които съм с различни жени. Откакто разбрах, че "вярната ми съпруга" е спала с Михаил, всяка вечер си лягах с различна за да забравя всички моменти с нея. Мамка му! Кой е направил тези проклети снимки?

Любов и Изпитание🔞Место, где живут истории. Откройте их для себя