Владимир
Цяла вечер наблюдавам Ани и малкото мишленце спящо между нас. Не мога да повярвам, че сме отново заедно. Вдигам ръка и с пръсти галя малкото ѝ личице,карайки я да се размърда за кратко и да продължи да спи. Сутрините без тях бяха много трудни.С нежелание започвах деня и само множеството документи в клуба ми помогнаха да не полудея от липсата им.
-От кога си буден? - попита Ани с малка усмивка на красивото си лице.
-Не съм заспивал. Гледам ви от часове. -Ани леко се изправи и постави ръката си до мен за да се приближи за бърза целувка. Не ми стигна и преди да се отдръпне поставям ръката си тила ѝ и отново докосвам устните си с нейните. Задълбочавам целувката и плъзвам обицата си между зъбите ѝ. - Толкова си красива рано сутрин
-Ти си красив. Аз съм като зомби. Виж ми косата. - поклащам глава и прокарвам пръсти през меката ѝ коса.
-Обожавам косата ти. - усмихна се и плъзна розовият си език от брадичката до върха на носа ми.
-А аз обожавам теб и обиците ти. - гърдите ми се разтрисат от силният смях,карайки Наталия да отвори очи и да заплаче. Вземам я на ръце и я оставам върху голите си гърди. Тя на мига се успокои и прокара малките си ръчички по тях. - Сигурно е гладна. - пенисът ми веднага реагира, когато я видях да сваля презрамката на тънката нощница и гърдата ѝ съблазнително да изскача. По дяволите.Трябва да избягвам такива моменти и точно това ще направя. Подавам я и бързо се изправям. - Влади,пак ли? - Свеждам глава,виждайки главичката да се показва над боксерките и това е само заради една гърда.
-Ти си виновна. Показваш хубавите си гърди и очакваш да не реагирам. Ами не си познала. Аз съм мъж, за бога. - ядно казвам аз.
-Защо се ядосваш? На мен ми харесва. Може да седнеш на ето този стол....- посочи с пръст стола до вратата. -.... и да ми го покажеш. - щом това иска,съм готов на всичко за да е доволна. Издърпвам въпросният стол и сядам за да наблюдавам Наталия как смуче зърното ѝ. В този момент ми се прииска да съм на нейното място. Аз съм вманиачен по гърдите ѝ. Толкова са сочни, пухкави и с малки розови зърна. Очевидно и Наталия ги харесва щом малката ѝ устичка се отдръпна и заспа. Анелия ме погледна и кимна с глава към пениса ми. Свалям боксерките и грубо го изпомпвам. Връхлетя ме силна възбуда,заради която зловещо изръмжах. Ани се изкиска,а аз разтварям крака за да види натежалите ми тестиси. Тя продължи да се киска,докато минава с малкото мишле за да я остави в стаята ѝ. След малко се връща и безшумно затваря вратата. Докато пристъпва към леглото сваля нощницата и и ми показва зачервеното си котенце. Прокарва пръсти през срамните устни и простена като една порно актриса,дразнейки ме още повече. Целият настръхвам ,когато я виждам как два от пръстите си плавно влизат във вагината.-Влади, виждаш ли колко съм мокра? - задвижи пръстите си в себе си. Тестисите ми мигновено се стягат и усещам тръпки да преминава през тялото ми.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Любов и Изпитание🔞
Любовные романы"Любов и изпитание" е поредица от шест книги ,които ще ви пленят по всякакъв възможен начин. Всяка една ще ви накара да почувствате,това което чувстват героите в историите. Бъдете готови за нещо различно,нещо интересно с доза екшън и няколко капки л...