Обща книга-Шестнадесета глава

171 28 3
                                    


Изабела и Виктор

-Трябваше да се облечеш. Всички жени те гледат - изсъсках аз.

-Само това ми беше в главата, да мисля за дрехи. Ти извика от болка. Как искаш да реагирам?- постави ме на кушетката ,а аз стискам халата за да прикрия голотата си.

-Реагирай както си искаш,но да дойдем тук и всички жени да точат лиги по теб не е за предпочитане. Така се вбесявам още повече. - той изпуфтя и седна на стола срещу мен.

-Ще ти забраня да говориш с Анелия. Пълни ти главата с глупости за тези вибратори. - завъртам очи от раздразнение. Това семеен скандал ли трябва да бъде?

-Не я обвинявай. Тя ме държи в крак с модата. - Виктор се изправи ,видимо вбесен от това,което казах.

-Бела,този вибратор беше голям,дебел и определено не можеше да влезе в теб.

-Е, твоя как влиза. - с това го затапих,щом млъкна и се почеса по главата. - А и вече нищо ми няма. Сигурно е било контракция.

-Това ще го каже доктора. - и в същият момент влиза възрастен доктор,който така ни огледа,сякаш идваме от друга планета.

-Добър вечер! Аз съм доктор Киряков. Ще ми кажете ли какви са оплакванията ви? - отварям уста за да му кажа,че нищо ми няма ,но Виктор ме изпревари.

-Жена ми реши да си пъхне огромен вибратор във ...знаете къде. - Как можа да изтърси такава тъпотия? Докторът повдигна вежди,седна пред монитора и взе сондата в ръцете си.

-Получих контракция,нищо повече. - довършвам аз. Вече почервенях от срам. Той така го описа,че отстрани изглеждам на ненаситна мръсница. Оголвам корема си,а доктора се взря в монитора. - Седни! - обикаля като хрътка и само тежкото му дишане се чува. Ще ме побърка,но повече ме побърква,че е по боксерки. Слава богу,няма сестра тук. Не ми е до жени,които ще гледат пениса на мъжа ми.

-Не виждам нищо притеснително. Кога ви е термина?

-След месец. На 30 ноември.- отговарям аз,а Виктор не спира да ме изнервя.

-Бебето е добре. Сега,боли ли ви? - поклащам глава. - Няма от какво да се тревожите. - поглеждам към мъжа си,който видимо се успокои. - Ако нямате въпроси ,може да се прибирате. - остави сондата и ни се усмихна. Отговарям на усмивката и почиствам корема си.

Любов и Изпитание🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora