Изабела
-Всички сме тук. - всяка една държи по един голям сак ,както и самолетния си билет. Страхотно. Успяхме да ги изиграем. Най-сетне ще се насладя на хубава почивка с женска компания.
-Митко ще полудее. - каза разтревожено Ники.
-Не ми се мисли Марти как ще реагира. - добави Лина. Меденият им месец приключи много бързо. Детегледачката им Еми станала баба за първи път и това доведе до резервиране на първия самолетен билет обратно за София. Бебето дошло много по-рано от очакваното.
-Влади го заслужава. Ще бъде на сухо една седмица. - доволно изрече Ани. Оказа се,че на сватбата не е имала контракции,а Влади ѝ купил вибриращи бикини. В началото бях шокирана,но после се присмивах на начина,по който ѝ се подигра. Смела постъпка,но Ани няма да остави нещата така.
-Аз ще кажа,че въобще не ме интересува как ще реагира Виктор. Той си мисли,че трябва да бъда залепена за сексапилния му задник. - вдигам показалеца във въздуха. - Не е познал....Хайде! Да се качваме. - смело вървя към терминала,наслаждавайки се на свободата си.
Димитър
В същото време
-Скъпа?!- завъртях се на другата страна и протягам ръка към голото ѝ тяло, но не усещам мека кожа,а проклетия чаршаф. Рязко отварям очи и ставам от леглото на секундата. Не се панирай,Митко. Сигурно е отишла при бебетата. Кимам с глава на мислите си и все още сънен и дезориентиран се насочвам към детската стая. Със замах отварям вратата,виждайки бебетата сладко да спят. Обикалям всяка стая,но нея я няма. Къде е тя?
-Брат....- със гръм и трясък влиза брат ми.В момента ми се иска да си запуша ушите си за да не чувам колко много му се спи и трябва да помогна с тризнаците.-Ангелина я няма! -думите му ме накараха да се закова на място.
-Какво?! - обръщам се с лице към него. - Защо си гол,по дяволите?
-И ти си гол.- свеждам глава и мислено си удрям шамар за това,че не съм усетил голотата си. Май се побърквам. И е нормално да полудявам. Откакто разбрах,че Ники е бременна ,не съм на себе си. От няколко дена се моля на Господ да не са близнаци,тризнаци,четиризнаци и т.н. Едно. Само едно. Това искам. - Къде е отишла?
-Нямам представа,но и Никита я няма. - отваря и затваря уста като риба на сухо.
-Ах ,тези двечките са намислили нещо.
BẠN ĐANG ĐỌC
Любов и Изпитание🔞
Lãng mạn"Любов и изпитание" е поредица от шест книги ,които ще ви пленят по всякакъв възможен начин. Всяка една ще ви накара да почувствате,това което чувстват героите в историите. Бъдете готови за нещо различно,нещо интересно с доза екшън и няколко капки л...