Анелия и Владимир
Не мога да свикна. Направих го заради Ани ,но просто има нещо,което ме кара да чувствам лек дискомфорт. Така беше и с първата,но сега.... По дяволите...две са. Колкото и да ги гледам,няма връщане назад. Искам да я изненадам. Минаха две седмици и мястото е заздравяло,а и не смея да се докосна. Досега чаках да отминат лохиите за да я притисна и да я направя щастлива.
Виждам как ме наблюдава. От тогава се крия за да не разбере,макар да искаше на няколко пъти да се съблека и да го поеме дълбоко. Само като се сетя как ми го каза и направих две неща. Шумно преглътнах и усетих капката стичаща се от главичката.
-Влади,ще дойдеш ли? - попита Ани. Вдигам шортите и излизам от банята ,виждайки я да кърми дъщеря ни. Наталия е на ясла през деня и така може да се отдадем изцяло на това малко човече. В сравнение с кака си,Анастасия е още по-тиха. Яде,спи и си върши работата в памперса. Бебе-мечта. - Какво правиш в банята? - няма да се издам.
-За теб си мислих. - тя се изчерви и сведе глава за да погледне към дъщеря ни. Отново заспа. Позволявам си да я взема на ръце и да целуна челото ѝ. Толкова е мъничка. Няма по-хубаво чувство от това да я държа в ръцете си и да се наслаждавам на близостта ни. Тя издаде някакъв звук ,докато вървя към детската стая. Оставям я в кошарата и я завивам с розовото одеяло. За миг се заглеждам в нея. Прилича и на двамата. Нослето и очите са мои,а устните и формата на лицето са на Ани.
-Всичко наред ли е? - Ани ме прегърна и положи главата си на голият ми гръб.
-Да,просто се наслаждавах на това прекрасно същество. - обръщам се за да я целуна по устните. - Благодаря ти за този дар! - този път тя ме целуна и с това ме подтикна да я повдигна и бавно да пристъпя към спалнята ни. Оставям навсякъде отворено за да я чуем ,когато се събуди. - Боли ли те? -
-Не! От толкова време те желая. Нямам търпение да усетя топлата ти кожа. - оставям я на леглото и отвързвам халата ,не спирайки да я целувам. И двамата сме зажаднели за секс и сега е момента да разбере за изненадата, но първо искам да я вкуся. - Влади...- простена тя,когато езика ми се завъртя около клитора. Боже, толкова ми липсваше това. Ухае прекрасно,а вкусът ѝ е божествен.
-Ти си прекрасна. - засмуквам го,заедно с обицата ѝ за да я видя как се изви в дъга и силно простена. - Толкова силно съм влюбен в теб. - слизам по -надолу за да разтворя срамните ѝ устни и да вкарам езика си във вагината. Ани потрепери и вдигна ръце ,стискайки таблата на леглото. Гърдите ѝ изпъкнаха още повече и решавам да ги стисна и да прищипя съвсем леко зърната ѝ. Сега са пълни и още по- големи,но внимавам да не я нарани. Все пак кърми.
ESTÁS LEYENDO
Любов и Изпитание🔞
Romance"Любов и изпитание" е поредица от шест книги ,които ще ви пленят по всякакъв възможен начин. Всяка една ще ви накара да почувствате,това което чувстват героите в историите. Бъдете готови за нещо различно,нещо интересно с доза екшън и няколко капки л...