Виктор
Изабела: Не ме занимавай повече! Не искам да те виждам!
Седя в тъмния кабинет и гледам проклетото съобщение от непослушната червенокоска. Тази жена ми лази по нервите, постоянно ми противоречи и само като е близо до мен съм с ерекция. Стискам все още твърдия си пенис през панталона и съскам от това как отново е готов за още един дубъл.
Толкова съм вбесен в момента, че хвърлям телефона към стената. Тя иска да ме изкара извън нерви,да полудея и да предприема драстични мерки за да започне да слуша и да бъде моя. От край време каквото искам го получавам. Сега целта ми е тя и ще я имам,каквото и да става.
Докато съм потънал в мисли за нея на вратата се почука. Няма смисъл да казвам да влиза,Стилиян знае,че може и без да му се казва,но от уважение го прави.
-Г-н Павловски, съпругата ви търси! - Само това ми липсваше. Моята зла съпруга ми се обажда за да се разберем за развода. Откакто получих съобщение с видео преди две седмици как прекрасната ми жена е широко разкрачена, а моя бизнес партньор тласка в нея и тя стене като курва, каквато е ,веднага се обадих на адвоката си. Беше време да я изхвърля от живота си. Бракът ни не вървеше според очакванията ми,затова ще сложа край на тази измислена връзка. Сега се насочих към друга жена. Една червенокоса непокорна красавица.
-Дай ми телефона! - подаде ми телефона. - Что ты хочешь? (Какво искаш? )
-Милый, когда ты вернешься в Россию?(Кога ще се връщаш в Русия?) - Нямам намерение да ѝ давам обяснения относно плановете ми за в бъдеще. Отдавна я премахнах от списъка ми с приятели.
-Тебе все равно! (Не те интересува!) - казвам аз напълно вбесен,че си позволи да ме попита. Преди да се изчука с Михаил не се интересуваше кога ще се прибирам,сега гледа да покаже колко ѝ пука за мен,а дефакто я интересуват имотите ми. Натискам червената слушалка и отново връщам телефона на Стилиян,който без думи излезе от кабинета.
В началото на брака всичко вървеше повече от добре. Всяка вечер се прибирах с желание да видя жената,за която се ожених. Всеотдайна,любвеобилна и напълно готова да създадем семейство. Докато не дойде момента,в който вечерите ги посрещах сам,жената до мен липсваше под предтекст,че била в приятелка,а се оказа моя бизнес партньор,с когото се е чукала месеци наред.
KAMU SEDANG MEMBACA
Любов и Изпитание🔞
Romansa"Любов и изпитание" е поредица от шест книги ,които ще ви пленят по всякакъв възможен начин. Всяка една ще ви накара да почувствате,това което чувстват героите в историите. Бъдете готови за нещо различно,нещо интересно с доза екшън и няколко капки л...