Анелия-Четиринадесета глава

171 24 0
                                    


Анелия

След напрегнатият урок по пиано вървя към "Еделвайс" за да се срещна с Изабела. Остава една седмица до сватбата и пожела да дойде с мен за да си купя рокля. Каквато е капризна ще вися с часове в съблекалните. Не ми харесват шикозните рокли предпочитам нещо семпло и удобно.

-Ани! - обръщам се,виждайки Изабела и Виктор хванати за ръце и да се закачат. Усмихвам се на тяхното щастие и двамата го заслужават.

-Хей, влюбените гълъбчета! - поздравявам ги като прегръщам Изабела и целувам Виктор по бузата. За миг се скова, но върна усмивката на красивото си лице. Червенокоска сля устните си с неговите и без срам го плесна по дупето преди да си тръгне. Повдигам вежда на любовната им игра, а тя се засмя и ме хвана под ръка.

-Когато съм близо до него и не мога да се сдържам. Съжалявам!

-Напълно те разбирам. Такава съм, когато Живко е на близо,сякаш го желая непрестанно. Странно е.- тя рязко спря и шокирано ме погледна.

-Заедно ли сте? - повеждам я към кафенето и признавам.

-Ами не!

-Чукала си се с него. - изписка тя твърде силно,карайки ме да я ударя по ръката за да бъде по-тиха. Няколко човека се обърнаха към нас.

-Бела, по-тихо! - тя вдигна ръка и пред устните си плъзна палеца и показалеца ,правейки знак, че си е заключила устата. Засмивам се и влизаме в "Еделвайс". Сядаме на обичайната маса за да си поръчам моето любимо бяло фрапе.

-Разказвай! - оглеждам се във всички посоки за да проверя, дали Живко е тук с бившата си приятелка. С моят късмет няма ѝ да се учудя.

-Ами какво да ти кажа освен, че е добър в леглото. - Изабела се облегна на сепарето.

-А защо не сте заедно? - допря устни по ръба на чашата и отпи една глътка от кафето.

-Очаква дете от бившата си приятелка. - тя изплю кафето на масата и взе салфетката под чашата за да си почисти устата.

-Какво? Ти шегуваш ли се? - поклащам глава. - Какво ще правиш?

-Говорих с Владимир и ме посъветва да му дам шанс. - свеждам глава,сякаш ме е срам от думите си. Цяла вечер мислих за това,но в крайна сметка реших да му го дам.

-Кой е Владимир? - усмихвам се и бързо изваждам телефона от чантата за да ѝ го покажа. Отварям галерия и кликам на снимката. - Анелия, от къде намираш такива красавци? Този е много горещ. - Бела се взира в снимката с широко отворени очи. Не очаквах да реагира по друг начин,Влади наистина е красив мъж.

Любов и Изпитание🔞Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ