Владимир - Първа глава

260 29 2
                                    


Владимир

След пет месеца

Към мен се приближава една богиня с дълга кестенява коса и големи кафяви очи, които ме пронизват по такъв начин, че ми се иска да падна на колене и да се моля никога да не спира да го прави.

При всяка крачка бедрата ѝ се полюшват,сякаш показва на света, че е самоуверена и горда. Тя е точно такава в моите очи. Погледът ми се плъзна нагоре, спирайки се на игривата ѝ усмивка. Когато я видя и изведнъж съм като омагьосан. Пуска искри, които преминават през мен и цялото ми тяло започва да се наелектризира.

-Богиньо! - изправям се и наблюдавам изражението ѝ. На лицето ѝ се появяват червеникави петна, които слизат надолу по врата. Секси.

-Стани! - казва тя със заповеднически тон. Ставам и свеждам глава за да видя, че пениса ми е изправен, а обецата палаво се показва от долната част на главичката. Усещам да се приближава щом аромат на горски плодове нахлува в ноздрите ми, карайки ме да затворя очи и да се насладя на близостта ѝ. Тя ме заобикаля,плъзвайки бавно ръката си от корема до бузата на дупето ми. Леко стена, когато прокарва другата си ръка по ствола и стигна до обецата,зайгравайки се с два пръста. Изсъсквам от приятното усещане да обере с палец малката капка останала на върха и така да навлажни набъбналата главичка. -Какъв ли вкус имаш? - Направи две крачки и падна на колене. Плъзна горещият си език по обецата и леко отвори уста за да я засмуче. От това действие,цялото ми тяло се разтриса. Пъшкам, когато вдигна поглед и устните ѝ бавно минават през зачервената главичка. - Имаш невероятен вкус! - прокарвам пръсти през косата ѝ и издавам напред бедра за да посрещне всеки мой тласък. Тласък след тласък ,вече съм крайно възбуден и скоро ще ме помете оргазма.

-Влади! Влади! - рязко отварям очи и скачам от леглото. По дяволите,сякаш все още усещам устата ѝ.- Ъ-ъ..... Влади... - закашля се тя и погледна към пениса ми. Свеждам глава и стискам зъби, когато виждам, че съм без боксерки. Поставям ръката си за да го прикрия, но той е на друго мнение и се показва над китката. - ...Ле-ле.. - поклаща глава и смутена ми обръща гръб, давайки ми време да намеря проклетите боксерки и да го скрия.

-Миличка, добре ли си?

-Не! Боли ме ниско долу и мисля, че скоро ще раждам. - приближавам се към нея и поставям ръцете си на големият ѝ корем.

Любов и Изпитание🔞Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ