Анелия-Трета глава

172 23 0
                                    

Анелия

Настояще

Дзън... Дзън… Дзън…

Със силно пъшкане отварям очи и взимам телефона за да спра проклетата аларма. Трябваха ми няколко секунди,докато свикна със светлината на екрана и да видя поредното съобщение от колегата Любо. Прочитам го един път за да съм сигурна,че е точно това,което си мисля,прочитам го още един път за да изругая и да скоча от леглото,ядосана от нахалната му постъпка. Писна ми от този човек, всеки ден нови неща измисля само и само да не дойде на работа. Накрая ще напусна клуба и тогава ще го видя с кой ще се сменя. Не съм мързелива, обичам да ми е запълнен деня с работа, но той прекалява. Иска двойна смяна да карам, а днес имам урок с децата. 

Телефонът отново извибрира в ръката ми и за моя радост не е той,а красивата ми червенокоса приятелка. 

-Изабела! - изчуруликах аз. 

-Пусни камерата… бързо! - кикоти се тя,карайки ме да пусна камерата и насреща заблестя красив годежен пръстен. 

-Ау, заслепи ме. Ослепях. - смея се аз,шегувайки се с нея. 

-Страхотен е нали? 

-Да! Как така прие? - с насмешка попитах аз. Познаваме се от деца и знам, че Изабела е много твърдоглаво магаре. 

-Какво значи как така прие? Ами ето, не виждаш ли?- тросна се тя. 

-По едно време му се дърпаше, скъпа моя. - първият път даже не му отговори.Когато разбрах ме напуши на смях. Такава си е моята приятелка,просто още Виктор не е свикнал с характера ѝ.

-Тц! Знам, че се дърпах, но го обичам.Той е мъжа, когото търся. В началото ме дразнеше с неговата арогантност и доминантност, но сега все повече се влюбвам в тях. - сподели тя и ми се струва,че е напълно откровена. 

-Щастлива съм за теб. Ти го заслужаваш. Да имах и аз този късмет. - усмивката ми помръкна при последните си думи. Бела забеляза това и веднага започна с лекцията. Прииска ми се да си запуша ушите. 

-Ани, не искам да слушам такива глупости. Ще намериш и ти любовта на живота си. Сигурна съм! - толкова уверено го каза,че чак се опитах да ѝ повярвам.

-Ако ти кажа вчера кой видях няма да повярваш. - отегчено казвам аз за да сменя темата за любовта. В този живот едва ли ще я открия,може би в следващият.

Любов и Изпитание🔞Место, где живут истории. Откройте их для себя