Владимир-Пета глава

310 29 0
                                    

Анелия

-Добро утро! -Рязко отварям очи, когато усещам пениса на Влади да се движи бавно в мен. Пъшкам и заравям пръсти в рошавата му коса.- Толкова си красива рано сутрин. - докосна гърдите ми и на мига зърната настръхнаха,карайки го леко да ги пощипне.

-Влади,ще ме побъркаш. - плъзна езика си от рамото до ухото и силно тласна,усещайки обецата да удря в една определена точка.

-Харесва ли ти? - отново същият тласък,отново ме удря там и без да ме е срам ожесточено кимам с глава за да му покажа,че е на правилното място. Преди да направи следващият тласък, ме обръща и слага възглавницата под корема ми. -А така? - разтваря бузите на дупето ми и рязко влезе,карайки ме да изкрещя и силно да стисна чаршафа.

-Боже! Ще свърша! - след думите ми заравям лицето си във възглавницата и със силен вик посрещам оргазма си.

-Колко пъти може да свършиш за десет минутен секс? -конвулсиите утихват и бавно мозъка ми започва да работи.

-Два пъти. - Влади се засмя и хвана с ръце таблата на леглото, бързо тласкайки между стените ми. Господи. Сега разбирам защо всички жени в клуба вървяха след хубавото му дупе. За секунди се възбудих още повече,гъдела под корема се появи и след толкова перфектни тласъци,аз захапвам възглавницата и отново свършвам.

-Първи оргазъм, а не са минали и две минути.- приближи се и топлият му дъх погали ухото ми. - Май ще са повече от два. - излезе от мен и веднага влезе до тестисите, докато дърпа косата ми за да ме целуне. Веднага преплитам езика си около неговият. Страхотен вкус,страхотен мъж и за толкова месеци ,той ми даваше сигнали,но аз не исках да развалям отношенията ни. Чак съжалявам за изгубеното време.

-Влади.... Ох.... - плесна ме по дупето.

-Викай, Анелия! Чакам третият ти оргазъм. -преди да извикам той стъпа на земята,преметна ръката ми през раменете си,разтвори широко краката ми и бързо ме повдига и спуска по пениса си.

-Влади! - Всяко спускане стимулира соковете ми да се стичат по тестисите му. Опирам главата си на неговата и тежко дишам от множеството оргазми за има няма пет минути. Влади видя състоянието ми и ме хвърли на леглото.

-Какво стана? Много ли ти дойде? - с усмивка попита той. Кимам с глава ,карайки го да избухне в дълбок смях. Влади се намества,но преди да влезе в мен, неочаквано звънеца се чу. - Облечи се и посрещни гостите ни.

Любов и Изпитание🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin