Zkažená šunka

217 11 4
                                    

Spláchla jsem záchod, sedla jsem si na zem a opřela se o vanu. Kolikátého je? Čtvrtého ledna, takže pět, deset, patnáct... Doprdele no to snad ne.

Z toho šoku jsem až vyskočila z podlahy. ,,Sakra." zasyčela jsem potichu.

,,Bety?" ozvalo se za dveřmi.
,,Jsem v pohodě." zavolala jsem. Samozřejmě že jsem nebyla. Bylo mi zle, ale to nebylo to nejhorší. Přece nemůžu být... Ne, ne, ne, to prostě není možný.

Došla jsem k umyvadlu a otevřela šuplík pod ním. Dva staré těhotenské testy byly hozené pod tátovou holící pěnou a hromadnou šampónů. Věděla jsem, že tam jsou, už jsem je tam předtím viděla. Máma si asi koupila do zásoby...

Nechtěla jsem ztrácet čas, tak jsem prostě jeden vzala, přečetla si návod a použila. Pak jsem chvíli čekala se zavřenýma očima. Bože ať je to negativní, prosím.

Po několika minutách jsem sklopila hlavu k testu a otevřela oči. ,,Ne, to-to ne." zašeptala jsem zděšeně. Na tyčince se vybarvily dvě čárky. Pozitivní.

Pohled MenTa: ,,Bety?" zaťukal jsem na dveře koupelny.
,,Jsem v pohodě." křikla zpátky. Pak byla ještě pár minut uvnitř když konečně vylezla.

,,Je ti zle?" zeptal jsem se.
,,Umm... Asi jsem něco špatného snědla." řekla.
,,Blbost. Jedl jsem přece včera to samé jako ty."
,,Ne nejedl. Včera jsem měla ke snídani taky šunku, tak jí radši asi nejez." poznamenala.

Vrátili jsme se zptáky do kuchyně.
,,Broučku, ty jsi zvracela?" starala se paní Ptáčková.
,,Prý něco blbého snědla. Tu šunku radši hned vyhoďte." poradil jsem.

Oba její rodiče jen pokývali hlavami, pak vzali šunku a hodili jí do koše.
,,Co máte v plánu?" zeptal se Alex, který se najednou objevil dole. Na mě zíral podezíravým pohledem.
,,Noo..." začala Bety, ,,Já... si musím něco zařídit. Honzí, hodil bys mě k Simče?" zeptala se. Pak jí pípl mobil.

,,Sakra." zaklela potichu. ,,Tak k Simče ne, je u babičky. V tom případě k Andule." rozkázala.
,,Bětuško, ale měla by sis jít lehnout když jsi zvracela." řekla starostlivě paní Ptáčková.
,,To už bude dobrý mami. Je mi fajn." ubezpečila ji Bety.
,,No tak jdi, ale žádný kraviny a chlast! Je ráno Alžběto!"
,,Mami, já nechlastám." řekla Bety.

Bety si ještě pro něco skočila do koupelny, pak jsme vlezli do auta a odvezl jsem jí před Anduly barák. Až moc velký pro jednoho, pomyslel jsem si.
,,Pa lásko." rozloučila se Bety.
,,Nemám jít s tebou?" zeptal jsem se.
,,Ne, ne, jeď domů. Zpátky se projdu." řekla.
,,Dobře, tak ahoj." dal jsem jí pusu a odjel jsem.

Pohled Bety: S Andulou jsem o tom vlastně ani mluvit nechtěla, ona všechno bere hrozně na lehkou váhu, ale když byla Es pryč, byla to jediná volba.

,,Andul? Andulo!" zakřičela jsem a bouchala jsem na dveře. Neměla zvonek. Hned mi přišla otevřít.
,,Co tady vřískáš?" houkla namísto pozdravu.
,,Máš čas? Chtěla bych s tebou něco probrat."
Andula si povzdechla: ,,No jo, pojď dál."

Sedly jsme si v kuchyni u stolu. Nevěděla jsem, co mám říct, tak jsem prostě na začátek konverzace nadhodila do vzduchu otázku: ,,Co vlastně ty a Tomáš?"

Andul na chvíli přestala dýchat, zírala na mě a pak prostě řekla: ,,Nic nebylo. Teda nechodili jsme spolu... Zjistila jsem, že to není nic pro mě."
,,Jakože vztah není pro tebe?"
,,Jakože kluci nejsou pro mě." opravila mě s naprosto klidným hlasem.

Chvíli jsem se cítila dost trapně.
,,Umm... A-aha, to jsem nevěděla. A-ale je to jako v pohodě, nesoudim tě..."
,,No jo, no jo, mě tady rozebírat nebudem. Tak proč jsi přišla?" zeptala se.

Nadechla jsem se, pak jsem sáhla do kapsy a položila před Andulu test.

,,Ty... ty jsi... těhotná?"


Wattpad /w MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat