After party

198 8 0
                                    

Celý maturitní ročník přestoupil na parket a jak se spustila hudba, začali tancovat. Myslel jsem si, aby mi nevadilo, že Bety bude tančit s nějakým jiným klukem. Jenže když jsem viděl, že je v páru s jakýmsi divným týpkem, řekl jsem si, že nemám důvod žarlit.

Tančil se valčík a bylo to fakt moc hezký. Nespustil jsem oči z Bety, opravdu jí to šlo. Vzpomněl jsem si na svůj maturiťák. No, vzpomněl... Dá se říct, že si z něj skoro nic nepamatuju. Se spolužákáma jsme se slušně odrovnali, až se za to stydim.

Ale vím, že naše předtančení rozhodně nevypadalo takhle hezky. Myslím, že dva kluci dokonce upadli, když se jim nějakým záhadným způsobem podařilo při otočce vrazit jeden do druhého.

Vlastně jsem byl celkem rád, že už nechodím na střední.

Když dotančili, všichni začali tleskat. I já jsem tleskal, samozřejmě ve stoje, aby Bety věděla, že to bylo úžasný.

Pohled Bety: Všichni najednou začali tleskat a já se cejtila fakt úžasně. Nebo se mi spíš jenom ulevilo, že jsem sebou neflákla na zem.

Honza se na mě usmíval na mával na mě. Taky jsem na něho mávla. Učitelé a ředitel měli proslovy. Pak podle programu následovalo promítání fotek ze všech roků na škole. Sedla jsem si k MenTovi.

,,Radši se na to nekoukej, nebo o mě ztratíš všechny iluze." varovala jsem ho.
,,Ale ne, to já se podívám na malou Betynku z primy." zasmál se.
,,Jak myslíš, já tě varovala."

Jak jsem si myslela, ty fotky byly hrozný. Ale bylo fajn zavzpomínat na staré dobré časy... Ježiš, zním už jak babička.

Musím říct, že oficiální část maturiťáku byla celkem nuda. Alespoň jsem si užila tanec s Honzou. Ten ale přišel až po nuceným tanci s bratrem, o něco míň nuceným tanci s tátou a pak ještě po tancích s dědečky.

,,Smím prosit?" uklonil se šarmantně Honza.
Zasmála jsem se. ,,Zajisté."

Zaujali jsme "vysoce profesionální" taneční pozice hodné dvou absolventů tanečního kurzu.

,,Seš nádherná."
,,To jsi už říkal." zasmála jsem se.
,,No musím ti to přece zopakovat."
,,Jo, jo to můžeš. Cejtim se pak obdivovaná."

Dala jsem mu hlavu na rameno a užívala jsem si ten hezký moment.

Konečně skončila plesová část. Všichni začali odcházet a všichni maturanti se přesunuli do jiné místnosti kulturáku na after party bez rodičů a učitelů.

Dala jsem si za úkol přemluvit Andulu, aby šla taky.
,,Pojď! Bude prdel, vždyť nemusíš chlastat."
,,Ne, nech mě bejt boha."
,,Panebože to si necháš ujít ožralý spolužáky? To nemůžeš. Nedělej Zagorku a pojď."

Andula stejně protestovala, tak jsem jí prostě dotáhla dovnitř. Už to tam pěkně jelo, muzika řvala na plný koule.

,,Ty kráso, jsem si myslel, že gympláci jsou slušný." řekl Marek.
,,Tak to ti ukážu, že i gympláci to umějí rozjet jako konzervatoráci." zasmála se Simča a dotáhla Máru s Andulou k baru. S Honzou jsme šli za nima.

,,Taaaak, pět coll s rumem pro začátek." poručila Simča barmanovi.
,,Čtyři." opravila jí Andula.
,,Ty nebudeš pít? Jako vůbec?"
,,A kdo vás asi tak hodí domů, co?"
,,A, pravda, tak se opovaž chlastat!" varovala jí Simča. ,,Takže čtyři a jednu bez rumu."

Přiťukli jsme si. Colly v nás hned zmizely a tak jsme trochu přitvrdili. Panáčky. A hned jsme do sebe každej obrátil štamprli vodky.

Ahoj, tady Okurka🤗 Omlouvám se za dlouhou pauzu. Osobní problémy, neměla jsem teda moc náladu psát 😔 Snad omluvíte kratší díl, příště snad už tak dlouhá pauza nebude 😊

Wattpad /w MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat