,,Provedete pana Macáka"

676 21 8
                                    

Ředitel se nadechl a začal: ,,Asi nevíte, proč jste tady, že?"

Asi trochu zbytečná otázka, pomyslela jsem si. Ale jelikož měl celkem přátelský tón, usoudila jsem, že nás fakt seřvat nechce. Es(Simča) vedle mě nervózně polkla.

Věděla jsem, že ona nic neřekne, tak jsem prostě řekla: ,,Nevíme, pane řediteli."

On se pousmál a pootočil se na svém křesílku. ,,Jak bych začal... Jste jedny z nejlepších studentek na škole a rozhodně ty nejlepší ve vašem ročníku. Na základě toho jsem se rozhodl Vás pověřit menší zodpovědnou činností."

Cítila jsem, jak si Simča oddychla. Samozřejmě, je štěstím bez sebe že nemá problém, a navíc jí někdo chce dát zodpovědný úkol. To už jde ostych stranou a já věděla, že v podstatě do konce rozhovoru se nedostanu ke slovu.

,,Zajímavé." prohodila Simča. ,,Co přesně myslíte?"

,,Nevím, zda se to k Vám už dostalo, každopádně na škole bude menší akce pro studenty. Jistý jouťúbr tu bude po několik dní vést přednášky pro naše žáky. Potřebuje si ale nejdříve prohlédnout prostory školy a probrat něco o programu, a já doufám, že budete ochotné sem zítra - i když bude víkend - zajít a projít to tu s ním."

Skvělý, sobota bude v tahu, řekla jsem si. Simča ale nadšeně vyskočila ze židle: ,,To je hustý! Chci říct, jistě, uděláme to moc rády, že jo Bety?"
,, Jistě že ano..." řekla jsem otráveným tónem.

,,Tak Vám děkuju. Dostavte se, prosím, zítra ve tři před školu. Potkáte se zde s Janem Macákem, následně zazvoníte na školníka a on Vás pustí dovnitř."

,,Dobře, díky. Nashledanou." řekla jsem a zvedla se ze židle. ,,Nashle." prohodila Simča, která byla už u dveří, chytla mě za ruku a prakticky mě vytáhla ven z kanceláře.

,,Slyšela jsi to?! My... my se fakt potkáme s MenTem!" ječela nadšeně Simča, div neskákala dva metry vysoko.
,,Hmmm..." zamručela jsem. ,,Hele já nevím kdo to je."

To na mě Es vytřeštila oči a pomalu mě probodla pohledem. ,,Ty si děláš srandu. Ty nevíš, kdo je MenT? Jeden z nejslavnějších českých youtuberů! Má přes milion odběratelů, a jeden z nich jsem já, no a ty bys měla být taky."

Pak mě Simča zavalila spoustou informací o tom MenTovi. Upřímně, šlo mi to jedním uchem tam a druhým ven.

Já youtube nesleduju, neznám ty "super" lidi o kterých většina spolužáků mele. Můj názor je, že jsou to prostě namachrovaní týpečci, co sedí u počítače a komentujou to, jak hrajou.

,,A nejvíc je fakt dost hezkej." zakončila Simča svůj proslov.
,,To tobě může bejt snad jedno ne? Jestli je hezkej nebo ne." šťouchla jsem do ní.
,,Hele, to, že mám Marka neznamená, že nemůžu o někom říct, že je hezkej, ne?" opáčila Es.

,,No jo, no jo, klídek holka." uklidnila jsem jí.

Simča, narozdíl ode mě, má kluka. Ale bacha, je to její první, takže nejsem zas TAK pozadu. Jmenuje se Marek Brambora a když mi to poprvé řekla, neudržela jsem smích. Pardon, ale Brambora mi přišlo vtipný.

Simča mi pak ještě něco říkala, až jsme došly k mému domu. ,,Hlavně si pusť nějaký MenTovo video. Je to fakt super, uvidíš." řekla Es a rozloučily jsme se.

Za pár minut už jsem ležela u sebe v pokoji na posteli. Sáhla jsem po mobilu. Řekla jsem si, že Simče udělám radost a fakt se na nějaký video kouknu. Ale nejdřív jsem si o tom MenTovi chtěla něco ověřit.

Na googlu jsem zadala MenT a vyjely mi odkazy na Wikipedii, na nějaký jeho videa a podobně. Zaujal mě ale odkaz na wattpad, a bůhvíproč jsem na něj klikla.

Wattpad /w MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat