,,J-já už musím..."

508 18 0
                                    

Na místo jsem došla přesně ve dvě. Venku nikdo nečekal a tak jsem vešla dovnitř. Stejně jsem ale Honzu neviděla, tak jsem si šla prostě sednout k volnému stolku.

Ještě než se přišla servírka zeptat, co si objednám, spatřila jsem MenTa vcházet dovnitř. Rozhlédl se a já na něj zamávala, aby si mě všiml. Zahlédl mě a vyšel mým směrem.

,,Ahoj." pozdravila jsem ho.
,,Ahoj. " řekl Honza s úsměvem. Posadil se a přišla servírka. Já si objednala latté s mandlovým mlékem a MenT si dal vídeňskou kávu.

,,No, tak mi řekni něco o sobě." začal Honza.
,,Ale, můj život není zajímavej. Zato tvůj určitě je. Jsi youtuber, a to slavnej! Co fanynky, neotravujou tě někdy?" uchechtla jsem se.
,,No já mám své fanoušky rád. Ale to víš že někdy to bývá otravný." zasmál se.

Zakecali jsme se a já z něj ani nespustila oči. Nakonec jsem mu řekla i něco o sobě, o rodině a o škole. Vypadal, že ho to fakt zajímá, což se divím.

Seděli jsme tam snad tři hodiny. Když jsme zaplatili a vyšli ven, Honza řekl: ,,Hele, nezajdem ještě do kina? Dávají sice jen nějakou novou pohádku, ale co, popcorn bude."

Zasmála jsem se a přikývla. V kině jsme si koupili lístky a usadili se. Pohádku jsme si celkem užili, i když většina diváků byly malé děti.

Venku už byla tma, hodinky ukazovaly 18:55, a my si sedli před kino na lavičku. Vyměnili jsme si telefonní čísla, já mu dala svůj instagram a ještě jsme si chvíli povídali.

Na chvíli nastalo ticho. Dívala jsem se na světla města, nohu přes nohu a od pusy mi šla pára, jak jsem dýchla ve chladném vzduchu. Začínala mi být zima a tak jsem se rozhodla, že už půjdu. Řekla jsem to Honzovi a začala se zvedat, když mě najednou chytl za ruku.

Otočila jsem se na něj a on se přiblížil. ,,Promiň, ale už to nevydržím..." řekl a prostě mi dal pusu. Projela mnou vlna tepla, ale najednou jsem se cítila divně.

Tohle se fakt děje? Mně?! Není to možný, wattpad v realitě, hah.

Odtáhl se ode mě a podíval se mi do očí. Bože, je tak sladkej! Zazmatkovala jsem: ,,J-já... už fakt musím." vykoktala jsem a rychle jsem odešla pryč.

Sama jsem nevěřila, co to dělám. Proč jsem sakra odešla?!

Wattpad /w MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat