KARYA- Noldu?!
Eliyle beklememi söyleyip telefonunu dinlemeye devam etti.
ÇINAR- Hangi hastanedesiniz?
KARYA- Bade'ye birşey mi olmuş?!!
Çınar telefonunu kapatıp ceketini giydi, benim gözyaşlarımı görünce yanıma geldi.
ÇINAR- Sakin ol, Bade'ye birşey olmamış Berkan kaza yapmış buraya gelirken.
Derin bir nefes verip gözyaşlarımı sildim.
KARYA- Kötü müymüş durumu?
ÇINAR- Hayır çok birşeyi yokmuş.
Çınar odadan çıkınca hemen üstümü örtüp uykuya daldım.
———————————-
Sabah kalktığımda evde sadece Melisa ve Beril vardı. Yanlarına bahçeye çıkıp oturdum.
KARYA- Günaydın.
MELİSA- Günaydın kuzu.
KARYA- Beril seninle hiç konuşamadım, nasılsın?
BERİL- Allah aşkına onca şey başına geldi boşver beni. İyiyim Yani hayat normal gidiyor. Sanki hamile değilmişim gibi
KARYA- Benim de öyle olmuştu ama 6. aydan sonra hissediceksin.
BERİL- Ay sen bir de tek başına geçirmiştin.
KARYA- Evet.
MELİSA- Bakın ne dicem, gelin beraber AVM'ler gidelim, Beril seni bir AVM'ler götürücem böyle kalıcaksın yani o kadar güzel ki.
BERİL- Olur.
KARYA- Siz gidin benim biraz başım ağrıyor.
BERİL- Emin misin?
MELİSA- Karya ama-
KARYA- Lütfen.
MELİSA- Peki.
Melisa'yla Beril hazırlanıp çıktılar bende yukarı çıkıp soğuk bir duş aldım, üzerimi değiştirip aşağı indim.
Balkonun kapısını açık görünce kapatıp dışarıya dikkatlice baktım çünkü kapattığıma emindim. Arkamı dönmemle başıma sert bir cisim hissettim ve gözlerim karadı.—————————
Başımın ağrısıyla uyandığımda bir odadaydım, yavaşça kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım, kapıyı açmaya çalıştım ama kitliydi.
KARYA- Açın kapıyı? Kimse yok mu?!
Ses gelmeyince geri yatağa gidip oturdum ve kapıdan kilit sesi geldi, ayağa kalktım. İçeri genç bir kız girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Teen Fictionİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...