Çınar: Karya?Karya: Suyum geliyo?
Neden hiçbir şey hissetmiyorum, neden sancılanmıyorum. İçeri Çınar'ın korumaları girdi, ikisi Çınar'ın yanına gitti, diğeriyse benim.
Koruma: İyi misiniz efendim?
Sadece titriyordum, bacaklarından su aktığını sanıyordum ama aşağıya baktığımda bu kandı.
Dışardan ambulans siren sesleri gelmeye başladı.Karya: AĞĞĞĞĞĞĞ!
Kadın: DOĞUM BİRAZDAN BAŞLIYACAK, SEDYEYİ GETİRİN, Adın ne?
Karya: K-karya.
Kadın: Karya şimdi seni hastaneye götürücez, suyun gelmiş ama neden kanaman var bilmiyorum. Doktor bununla ilgilenecek tamam mı?
Karya: Neden kanaman var?
Kadın: İnan bilmiyorum.
Beni sedyeye yatırıp ambulansla hastaneye götürdüler. Beni hastanede Seda Hanım karşıladı.
Seda: Karya sakin olmanı istiyorum tamam mı?
Karya: Neden kanamam var? Bebeğe birşey mi oldu? AAAAAAAA!!
Seda: Hemen ameliyathaneye alın, geliyorum.
Sancılanmam amelathaneye gidene kadar devam etti, artık gücüm kalmamıştı, alnımdan terler akıyordu.
Hemşire: Pes etme Karya.
Karya: G-gücüm kalmadı.
Dışardan Can'ın sesleri geliyordu, Seda Hanım geldiğinde doğumu başlattı, bana 2 saat boyunca ıkınmamı söyledi ve dediğini yaptım.
2 saat sonra sonunda bitti. Hemşire yüzümdeki terleri silip kucağıma Bade'yi verdi. Dışardan büyük kavga sesleri geliyordu. Ameliyathanenin kapısından birden Çınar girince buraya zorla geldiği belli oluyordu. Kanaması hala devam ediyordu, yanıma doğru çöküp Bade'nin yüzünü okşamaya başladı, ağlıyordu.
Beni normal odaya aldıklarında uyumak istedim ama Can sağolsun buna izin vermedi.
Can: Daha beşiği tamamlamamıştık, ne yapacağız?
Karya: Can Allah aşkına sadece uyumak istiyorum.
Melisa: Can hadi gel biz kafeteryaya gidelim.
Onlar çıkarken içeri Çınar girdi.
Karya: sana dinlenmeni söylemiştim.
Çınar: Sana soru sormaya geldim. Beni vuran adamları gördün mü?
Karya: Hayır ama kimin yaptığını biliyorum sanırım.
Çınar: Kim?
Karya: Kenan Yazıcıoğlu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Teen Fictionİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...