34. Bölüm

3.2K 108 11
                                    

Ordan ayrılıp evin yakınlarında durdum, saatte baktığımda baya geçti. Koltuğumu arkaya yatırıp gözlerimi kapattım.

—————————————-

Cam tıklanma sesiyle gözlerimi açtım, hava aydınlıktı, saatte baktığımda sabahın 8'yidi, cama baktığımda dışarda korumalardan biri vardı. Camı açtım.

KORUMA: Karya Hanım iyi misiniz?

KARYA: Evet iyiyim. Çınar eve geldi mi?

KORUMA: Evet gece geç saatlerde geldi KARYA Hanım.

KARYA: Tamam sağol.


Arabadan inip eve doğru yürüdüm, anahtarla tam kapıyı açarken kapı arkadan açıldı, Çınar'ı karşımda görünce geri adım attım.

ÇINAR: Neden geldin?

KARYA: Sana doğruları anlatmaya geldim.

ÇINAR: KARYA herşey ortada.

KARYA: Beni bir kez dinle azıcık hatrın varsa.

ÇINAR: Sadece 5 dakika.

İçeri girdiğimde Bade merdivenlerdeydi.

BADE: Anneeee..

Yanıma koşup bana sarıldı, bende kollarımla onu sarmalayıp başına öpücükler kondurdum.

BADE: Nerdeydinn?

KARYA: İşim vardı birtanem. Hadi bak Ali abin dışarda bekliyo okuluna git.

Kapıdan çıkınca koltuğa oturdum. Çınar ellerini cebine koymuş bana bakıyordu.

ÇINAR: Ne söyleyeceksen söyle sonra da çık git.

KARYA: Herşey bir oyun bunun farkına var, Kaan Amerika'da değil burda ve beni , seninle ve Bade'yle tehdit etti. Bana herkese hamile olduğumu söylememi istedi eğer bunu yaparsam hayatımızdan çıkacağını söyledi ve bende salak gibi inandım. Geçen gece dışarıya kedi için çıkmadım Kaan çağırdı beni.

ÇINAR: Ne?

KARYA: Benden son birşey istedi, xx otele gelmemi ben yine kabul ettim, otoparka indim, Berkay'la karşılaştım beni bırakacağını söyledi yani Kaan ona öyle emretmiş otele kadar gittik benimle gelmek zorunda olduğunu söyledi. Odaya kadar benimle geldi, sen kapıyı çalınca birden üstünü çıkarttı, ne olduğunu anlamadım.

ÇINAR: Peki bu kayıtlar? Bunlar ne!?

KARYA: Onalrın hepsi gerçek, hastanede kalırken oldu, asla kendi isteğimle olmadı zorla.

ÇINAR: Kafam gerçekten çok karıştı, kime inancağımı şaşırmış durumdayım.

Yerimden kalkıp önünde dizlerimin üstünde durup ellerini tuttum.

KARYA: Çınar bak sadece bana güven sana söz veriyorum ki güvenini boşa çıkartmayacağım.

ÇINAR: Seni o kadar özledim ki.

KARYA: Sadece 1 gün ayrı kaldık Çınar.

Boynumdan beni tutup dudaklarımızı birleştirdi, kucağına oturup öpüşmeye devam ettik. Midem bulanmaya başlasa da durmadım ama mideme sancı girince dudaklarımızı ayırıp tuvalete koştum.

İşim bitince kapıyı açtım.

ÇINAR: İyi misin?!

KARYA: İyiyim yok birşey.

Çınar'ın telefonu çalınca tuvaletten çıkıp konuştu.

KARYA: Bir sorun mu var?

ÇINAR: Haklıymışsın Kaan burda, evi izliyor.

TÖRE AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin