3. Bölüm

32.6K 668 103
                                    

Karya'nın babası: Düğünü ne zaman yapıcaz?

Karya: NE?

Anneme baktığımda bana bakıyordu sanki son kez yüzümü görecekmiş gibi.

Abime baktığımda rahatlamış gibi derin bir nefes verip bana gülümsedi. Herşey onun yüzünden olmuştu ona saldırmak için ayağa kalktığımda iki adım attım hızlıca birden durdum ister istemez etrafa baktığımda heryer bulanıktı ve kararmaya başlıyordu sonra kendimi bıraktım herkes başıma koştururken birinin sesi daha çok duyuluyordu.

........: KARYAA AÇ GÖZLERİNİ

----------------------------------

Gözlerimi açtığımda simsiyah ağır parfüm kokulu bir odada uyandım .Doğrulmaya çalıştım ama başımın ağrısı pes edip geri uzandım.

Karya: AHh!

..........: Başının ağrısı geçene kadar burada kalabilirsin sonra git!

Sesin sahibi salondaki çocuktu ve bayıldığımda da onun sesini duymuştum .

Karya: hah ben çok meraklıyım senin odanda yatmaya. Gerizekalı.

Sondakini sessizce söylemiştim.

.........: Ne dedin sen ! Bak kızım ben senin bildiğin erkeklere benzemem tamam mı?

Karya: ayy çok korktum anlatamam nasıl korktum (elimi göstererek) Bak titriyorum.

Tam bir şey söyliycekken içeri bir kadın girdi

Kadın: Çınar oğlum uyandı mı gelinim?

Çınar: Ya uyandı çenesini durduramıyorum bile!

Kadın yanıma oturup ellerimi tuttu ,ilk başta şaşırdım.

Kadın: Kızım iyisin dimi çok korkuttu bizi.

Karya: merak etmeyin çok iyiyim teşekkür ederim.

Kadın: Bak ben Çınar' ın annesi Yasemin bir nevi seninde annen oluyorum ne istersen bana söyleyebilirsin.

NEEEE BEN BU ÇOCUKLA MI EVLENİCEM ŞAKA MI BU!!!! TAMAM TAŞ GİBİ OLABİLİR AMA OLMAZ.

İçimdeki şaşkınlığı dışarı yansıtmadan

Karya: çok teşekkür ederim.

Yasemin Hanım: ben sizi yanlız bırakayım da konuşup kaynaşın.

Diyip çıktı Çınar'a baktığımda hayalimdeki erkek gibiydi ama içi asla hayal ettiğim değil yani kibar olsaydı çok güzel olurdu.

Çınar: noldu niye bakıyorsun aşık mı oldun?

Karya: Hayatımı nasıl mahfediceğini hesaplamaya çalışıyorum.

Çınar: Bak evleniyoruz diye çok heveslenme zorunda olduğum için seninle evleniyorum başka birşey arama!

Karya: ne evlenmesi ya ben kimseyle evleniyorum!

Çınar: ya ne yapıcaksın peki?

Karya: kaçarım!

Birden gülmeye başladı.

Çınar: sen mi kaçıcaksın?

Karya: ne var çok mu zor pencereden atlamak?

Çınar: Pencereden atlarsın ama Mardin'den sağ çıkabileceğini sanmıyorum abinin de yani benimle evlenmek zorundasın tatlım.

Karya: bana tatlım deme!

Soruma cevap vermeden

Çınar: Hadi yemeğe inicez.

Karya: aç değilim ben!

Çınar: eğer inmezsen bir daha yemek yiyemezsin.

Karya: aç değilim diyorum anlamıyor musun?

Çınar: iyi be açlıktan öl umrumda olmaz

Diyip çıktı.

TÖRE AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin