Çınarın yapıtığı şeyle şoka uğradım ....Çınar birden dudaklarıma yapıştığında olayın etkisiyle hiçbir şey yapmadım. Dudaklarımızı ayırınca 5 saniye yüzüme bakıp odadan hızlıca çıktı. Bu neydi şimdi neden böyle birşey yaptı ve ben neden tepki vermedim.
Bu olanları bir kenara atıp telefonunu yatağımın üstünden aldım ve annemin numarasını tuşladım, en az 5 kere aradım fakat açmadı. Ne yani beni gerçekten terk mi ettiler, herşey o salağın yüzünde oldu çünkü bir boklar çevirmeseydi şimdi İzmir'de olurdum. sinirimi şimdi çıkartıcaktım.
Hızlıca merdivenlerden aşağı inmeye başladım, salona geldiğimde neredeyse herkes buradaydı, karısının yanında oturuyordu. Bu kadın ciddi mi ben olsam yüzüne bile bakmazdım.
Karya: ABİ
Abim dahil herkes bana baktı. hızlı hızlı nefes alıyordum, artık herkese hünerlerimi göstermem lazım sanırım, koşarak üzerine atladım ve tüm gücümle vurmaya başladım, beni arkadan bir kaç kişi çekmeye çalışıyordu.
Çınar'ın babası bana gururlanmış edasıyla bakıyordu.
Karya: korkmayın ölmez 2-3 saate ayılır.
Diyip odama geçtim ve uyumak için yatağıma girdim.
Çınar'dan:
Dosyalara odaklanmaya çalıştıkça yüzü kafamda canlanıyor ve işimi yapmıyorum. Karya'yı daha önce İzmir'deki şirkete gittiğimde babasının yanında 2-3 kez görmüştüm ve bu beni etkilemeye yetmişti. O kadar güzeldi ki ortamda hemen dikkat çekiyordu. Telefonumu alıp biraz vakit geçirmek istedim ve o sırada aklıma birşey geldi acaba sosyal medya kullanıyormuydu? arama motoruna adını yazıp o olduğunu tahmin ettiğim hesaba tıkladım ve fotoğraflarına tek tek bakmaya başladım.
10.750 beğeni6.743 beğenme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Ficção Adolescenteİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...