Kafeteryada biraz oturduktan sonra uçağa giriş yaptık.
KARYA: Nereye gidicez?
ÇINAR: Çeşme
KARYA: Hmmm trip atıyoruz sanırım.
Bana bakmıyordu, elimle başını bana doğru çevirdim
KARYA: Neden bana trip atıyorsun?
ÇINAR: Takıldığın çocuklar yüzünden olabilir mi?
KARYA: Takılmak mı? Onlar benim kardeşim sayılır, güreşmişliğimiz bile var.
ÇINAR: Sonuçta ikisi de erkek ve üstelik tanımıyorum
KARYA: Çınar orda duydun Yağız'ın sevdiği bir kız varmış ki eskiden sırf ona kız ayarlamak için hep kızlarla arkadaş olmak zorunda kalıyordum, Emir zaten olmaz.
ÇINAR: O niye olmaz.
KARYA: Erkeklerden hoşlanıyor. İstersen sana ayarlayabilirim.
ÇINAR: Sağol, sevdiğim bir kız var.
KARYA: Öyle mi? Kimmiş o?
ÇINAR: İstersen tuvalette gösterebilirim.
Elimden tutup tuvalete gittik.
------------------------
Eve girdiğimizde bahçeye çıkıp Bade'yi kucağıma aldım. Beni görünce çok sevindi sonra Çınar'ın kucağına verdim, Çınar elleriyle onu yukarı kaldırdıkça gülmesi çoğalıyordu.ÇINAR: Karya bavullarınızı hazırla hadi.
KARYA: Tamam.
Yukarı çıkmak için eve girdiğimde karşıma birden Kaan çıktı.
KARYA: Ne işin var burda?
KAAN: Karya aşk olsun benden mi korkuyorsun? Sadece geçmiş olsuna geldim.
ÇINAR: Karya birşey mi oldu?
Bahçeden Çınar'ın sesini duyunca strese girdim eğer Kaan'ı burda görürse kıyamet kopradı.
KARYA: Tamam geçmiş olsun dedin git, Çınar seni burda görürse çok kötü olur.
KAAN: o hayır seni bıçakladığım için geçmiş olsuna gelmedim, KARNINDA ÖLEN BEBEK İÇİN GELDİM KARYACIM.
Son cümlesini bağırarak söyledi, ilk başta inanmak istemedim, arkamı döndüğümde Çınar vardı, ilk önce bana sonra da Kaan'a baktı.
ÇINAR: GELMEN ÇOK GÜZEL OLDU KAAN
Diyip Kaan'nın üstüne atladı, hiçbir şey yapamadım, sadece olduğum yerde kalakaldım, en sonunda titreye ellerimle telefonumu açıp Mert'i aradım.
KARYA: A-alo Mert buraya acil gelmen lazım, Kaan geldi, Çınar çıldırdı Ç-çabuk.
MERT: Tamam geliyorum.
Telefonu kapatıp yanlarına gittim.
KARYA: ÇINAR DUR ARTIK YETERR!!
Çınar Kaan'nın üstünden kalktığında olduğum yerde geri geri gitmeye başladım, Kaan'nın yüzünün heryerinden kan akıyordu. Kaan'nın yanına eğilip yüzüne elimle ellemek istedim ama elleyemedim, Çınar kolumdan sertçe tutup beni kaldırdı.
ÇINAR: Kalk şurdan.!
KARYA: Öldü mü?
ÇINAR: Umrumda değil.
KARYA: Ne?
Kapı çalınca Bade'nin bakıcısı kapıyı koşarak açtı, Mert hızla yanımıza gelip Kaan'nın nabzına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Teen Fictionİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...