Gece Çınar'ın uyuduğundan emin olup yavaşça yataktan kalkıp dışarı çıktım. Karşıda gördüğüğüm arabaya doğru gidip içeri girdim.
KARYA: Oldu mu?
KAAN: Evet herşey güzel gidiyor şimdilik.
KARYA: Ne yapma istediğini bilmiyorum ama ne istiyorsan yapıyım ve hayatımızda defol git.
KAAN: Gidicem merak etme, son birşey istiycem?
KARYA: Evet söyle?
KAAN: Yarın xxx oteline geliceksin.
KARYA: Neden?
KAAN: Bunu yaparsan hayatınızdan çıkıp gidicem.
KARYA: Peki.
Arabadan inip eve sessizce girdim ve ışıklar birden açıldı.
ÇINAR: Napıyordun dışarda?
KARYA: Gerçekten duymadın mı? Bahçede kedi miyavlıyor 2 saatten beri.
ÇINAR: Duymadım, bu soğukta dışarı çıkma bir daha.
Bana sarılıp karnımı sıvazladı, ne diyicektim Gerçekten hiçbir fikrim yok. Hamile değilim sana şaka yaptın mı diycem. Anlam veremiyorum gerçekten neden benden herkese hamile olduğumu söylememi istedi.
ÇINAR: Gel uyuyalım saat geç oldu baya.
------------------------------------
Sabah kalktığımda Bade'yi kaldırıp kahvaltısını yaptırıp kreşine götürdüm. Yoldayken misem bulanmaya başlayınca arabayı kenara çekip dışarı fırladım. Kusmam bitince arabaya binip eve gittim.
Akşam için yemek hazırlayıp odama çıktım. Mardin'de bir hukuk fakültesini kazanmıştır şuan 1. Sınıftayım. Çalışma masama oturup çalışmamı yaptım.
Aynı zamanda Çınar'ların şirketinde stajım olduğu için hazırlanıp çıktım.
Otoparka arabayı bırakıp odama çıktım, dosyaları imzalayıp Çınar'ın odasına girdim.
ÇINAR: Hoşgeldin sevgilim.
KARYA: Hoşbulduk, sana dosyaları getirdim imzalaman için.
Dosyaları masasına bırakıp konuya girdim.
KARYA: Şey akşam Yağız'larla buluşucam.
ÇINAR: A ne zaman geldiler?
KARYA: Dün.
ÇINAR: Nerde buluşucaksınız?
KARYA: Kaldıkları otelde.
ÇINAR: Peki.
Odama geçip işlerimi hallettim. Hava kararınca kıyafetlerimin olduğu torbayı alıp tuvalete doğru yürüdüm.
ÇINAR: Karya?
KARYA: Efendim?
ÇINAR: Eve uğramıycak mısın?
KARYA: Hayır üstümü burda değiştirip direk geçicem.
ÇINAR: Tamam.
KARYA: Bade'yi almayı unutma.
Üstümü değiştirip otoparka indim.
Arkamdan korna sesi gelince arkamı döndüm ve Berkay vardı.
KARYA: Berkay?
BERKAY: Kaan seni almamı söyledi.
KARYA: A öyle mi?
Arabasına binip beni otele bıraktı ama kendiside indi.
KARYA: Sen nereye?
BERKAY: Kaan gelene kadar senin yanında durmamı istedi.
Odanın anahtarını alıp odaya çıktık ceketimi çıkartıp sandalyeye oturdum.
BERKAY: Karya?
KARYA: Efendim?
BERKAY: Gerçekten çok özür dilerim, yaptığım doğru değil ama elimden hiçbir şey gelmiyor gerçekten.
KARYA: Ne anlamadım?
Kapı birden kırılacakmış gibi çalmaya başladı ve duyduğum sesle şok olup ayağa kalktım, ne yapacağımı bilemedim.
ÇINAR: KARYA İÇERDE OLDUĞUNU BİLİYORUM AÇ KAPIYI!!!
Berkay üstünü çıkartıp kapıya doğru yöneldi.
KARYA: NAPIYORSUN?!
Berkay kapıyı açmasıyla yüzüne yumruklar yemeye başladı, napacağımı bilemeyip izledim. Gözleri beni bulunca bana doğru gelip tokat attı kendimi yerde buldum, o kadar sert vurmuştu ki söylediği şeyleri çok az duyuyordum.
ÇINAR: SANA GÜVENMİŞTİM BEN? O KARNINDAKİ ÇOCUĞUN BENDEN OLMADIĞINI BİLİYORUM! BENİ İLİŞKİMİZİN BAŞINDAN BERİ ALDATTIĞINI DA!!
KARYA: N-ne hayır ben hamile değilim. Bak sana yemin ederim herşeyi Kaan yapt-
ÇINAR: BANA MASAL ANLATMA KAAN AMERİKA'da !
KARYA: Ne? Nasıl?
Yüzüme elindeki yüzüğü fırlatıp odadan çıktı.
KARYA: M-mert noluyo?
MERT: Herşey ortada Karya, elinde görüntüler bile var.
KARYA: Ne görüntüleri?
MERT: Hastanede kaldığım zaman Berkay'la
KARYA: Orda-
MERT: Hiçbir şey söyleme bence, seni eve alacağını sanmıyorum kalıcal biryer bul.
Diyip odadan çıktı, napıcaktım şimdi kimsenin beni dinlediği yok. Arabam şirkette kaldığı için taksiye binip şirkete gittim.
Otoparka inip arabamı aldım ve Canlara gittim. Kapıyı çaldıpımda kapıyı Melisa açtı, beni görünce yüzü biraz düştü.
MELİSA: Birşey mi oldu? Niye geldin?
KARYA: Buraya gelmem için Birşey mi olması gerekiyor Melisa.
Can kapıya gelip Melisa'yı kolundan tutup önüne geçti.
CAN: İçeri geçsene.
İçeri geçip koltuklardan birine oturdum, beşikteki Emre'yi sevmeye başladım.
CAN: Neler oluyor anlat bakalım?.
MELİSA: Herşey ortada değil mi?
KARYA: Melisa ben sana birşey yapmadım, yine o aramıza girdi.
CAN: Kim?
KARYA: Kaan.
MELİSA: Karya Kaan Amerika'da.
KARYA: Ne zamandan beri arkdaşlığımız bu kadar zedelendi, neden karşımda tanımadığın biri varmış gibi davranıyorsun.
MELİSA: Ben mi sana öyle davranıyorum.?
Sinirlendiğim ve kırıldığı için gözyaşlarım akmaya başladı.
KARYA: Eğer senin başına böyle birşey gelseydi sana inanırdım Melisa, kuzenimi bırakır senin arkanda dururdum.
MELİSA: Karya bak-
KARYA: Şuan farkettim ki arkadaşlığımızı bitirmemiz gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Ficção Adolescenteİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...