Sabah yatağımdan kalkıp bir yıl önce ne yapıyorsam onu yaptım, yataktan kalktım, banyoda işlerimi halledip kahvaltıya indim, babamla kahvaltımı yaptıktan sonra spor kıyafetleri giyip yürüyüşe çıktım. Sahil gerçekten çok iyi hissettiriyor, 2 saatin sonunda eve gittim, Çınar mutfakta birşeyler yiyordu.ÇINAR: Nerdeydin?
KARYA: Yürüyüşe çıktım.
Dolaptan portakal suyunu alıp bardağıma koydum ve yukarı odama çıktım, çalışma masama oturup defterimi ve bilgisayarımı açtım, Çınar içeri girip yatağa uzandı.
KARYA: Çık dışarı ders çalışacağım.
ÇINAR: Hahahah ne?
KARYA: Çınar sinirimi bozma çık.
ÇINAR: Tamam ses çıkarmam.
Öflyerek önüme dönüp bilgisayarımı ve defterimi çıkarttım.
---------------------------------
5 Saat sonraÇınar: Karya yeter bu kadar hadi.
Defterime yazarken ellerini önümde hareket ettirerek dikkatimi dağıtıyordu.
KARYA: Ne var?!
ÇINAR: Olmayan beynini bu kadar yormana gerek yok.
KARYA: Sen gitsene ya yoksa elimden bir kaza çıkacak.
ÇINAR: Yarın gidiyoruz söyliyim, uçak biletini aldım.
KARYA: Eşyalarımı toplamama yardım eder misin? Bazı eşyalarımı almak istiyorum.
ÇINAR: Tamam.
Çınar'a gösterdiğim defterleri kolilere koymasını istedim. Bende kitaplığımdan okumaya başladım.
ÇINAR: Karya?
KARYA: Efendim.
Arkamı döndüğümde elinde bir fotoğraf vardı, ne olduğunu anladığında elinden alıp cebime koydum.
KARYA: Sana defterlerimi yerleştirdi.
ÇINAR: Kim diye soracaktım.
KARYA: B-bir çocuk
ÇINAR: Sakin ol hahahha.
KARYA: Ben de niye sana açıklama yapıyorsam dolabımdaki bütün kıyafetleri kolilere yerleştir ben çıkıyorum.
ÇINAR: Emredersiniz.
Bahçeye çıkıp Yağız'ı aradım.
KARYA: Alo hallettin mi?
YAĞIZ: Evet kaydını yaptırdım, Mardin'de gireceksin.
KARYA: Ya Yağız çok teşekkür ederim.
YAĞIZ: Bana ayarladığın kızlara say.
KARYA: Hahahah, ben yarın gidicem.
YAĞIZ: Tamam, seni sevdiğimi unutma.
KARYA: Bende seni çok seviyorum.
O kadar çok sevindim ki birden yerimde zıplamaya başladım, birden arkamdan alkış sesleri gelmeye başladı.
ÇINAR: Bravo ilk flörtün bunu kutlamalıyız Karya.
KARYA: Hayır şey-
ÇINAR: Neyse ne Karya, bana söylemek değilsin sonuçta biz ayrıldık ama unutma ben suçsuzum.
KARYA: Ne? Çınar bekle. Ne demek istiyorsun?!
Onu durdurup kendime çevirdim.
KARYA: Çınar ne demek bu?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Ficção Adolescenteİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...