Karya: Kızım nerde?
Kenan: Acelemiz yok Karya, biraz sohbet edebiliriz.
Karya: Sana kızımı getir dedim.!
Bana yaklaşmaya baslayınca elim belime gitti hemen.
Kenan: Seninle daha önce tanışmak istedim ama Çınar bana baya kaba davrandı bu konuda.
Daha çok üstüme gelince belimdeki silahı çıkartıp ona doğru doğulttum.
Karya: Yaklaşma.
Kenan: Sakin ol birşey yapmıyacağım.
Arkadan sessizce kapı açıldı, Berkay'dı. Bana sessiz olamamı işaret etti, cebinden bıçağı çıkartıp yavaşça Kenan'ın arkasına doğru yürüdü. Eliye 1 2 3 hareketi yapıp bıçağı sırtından saplayınca hemen elimden tutup beni odadan çıkartıp başka bir odaya götürdü.
Karya: Nereye getirdin beni?!
Işığı açınca beşikte yatan bir bebek vardı, bu Bade'ydi. Koşarak beşikten alıp defalarca kokusunu içime çekip öptüm onu.
Berkay: Hadi çıkmamız gerek.!
Onu kolundan durdurup
Karya: Berkay, teşekkür ederim.
Berkay: Önemli değil, sevgilin bana çok güzel bir para teklifi edince bende kıramadım.
Kapıdan temkinlice çıkıp merdivenlerden indik, mutfaktan Çınar silahıyla çıkınca hemen silahını yere atıp bana sarılıp sonra da Bade'yi kucağına alıp hasretini giderdi.
-----------------------------------------
Can'ları yolcu ettikten sonra kapıyı kapatıp koltuğa kendimi attım, bahçenin kapının açıldığını duysamda gözlerimi açmadım, 2-3 dakika sonra gözlerimi açtığımda Çınar beni izliyordu.
Karya: Noldu?
Çınar: Gel bahçeye çıkalım.
Beni kaldırıp bahçedeki salıncağa oturduk.
Karya: Bade'yi uyuttun mu?
Çınar: Evet, Karya sana birşey sorucam.
Karya: Evet dinliyorum.
Çınar: Beni affettin mi?
Göz temasından kaçınarak gözlerimi bahçede gezdirdim.
Çınar: Karya yemin ederim seni ve Bade'yi asla bırakmayacağım, yemin ederim.
Karya: Sana inanmalı mıyım?
Çınar: Evet.
Cevabımı dudaklarımızı birleştirip cevap verdim.
Çınar: Seni çok seviyorum.
Karya: Bende seni seviyorum.
Sabah uyandığında çok güzel bir manzarayla uyandım, Çınar yanımda değildi ama onun yerine Bade vardı, o kadar tatlı uyuyordu ki, yanaklarını mıncırmak istiyordum. Banyodan Çınar saçını
kurlayarak girdi, dudağıma bir buse bırakıp dolaptan giyeceği kıyafeti çıkartı.Karya: Nereye?
Çınar: Birlikte alışverişe gidiyorız.
Karya : Keşke bana da söyleseydin.
Hazırlandıktan sonra Bade'yi de giydirip çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Ficção Adolescenteİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...