10.Bölüm

21.4K 542 107
                                    




Gözlerimi açtığıma depo gibi bir yerdeydim, kafamın arkası hala sızlamaya devam ediyordu, hareket etmeye çalıştığımda ellerimin ve ayaklarımın bağlı olduğunu farkettim.

Karya: KİMSE YOK MUU, YARDIM EDİNN!!

Bağırınca bir tane adam ve yanlarında koruma olduğunu tahmin ettiğim iki adam bana doğru gelmeye başladı.

Karya: ÇIKART BENİ BURDAN.

Adam: Başka istediğin var mı?

Bana yaklaşıp önüme çöktü.

Adam: Gerçekten güzelmişsin. Çınar seni hakedicek ne yaptı çok merak ediyorum.!

  Yüzüne tükürmemle sert bir tokat yemem bir oldu. Hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ettim.

Adam: Şu an ağlaman gerekirdi.

Karya: Haah sen beni bir çöz, nasıl ananızı s*k*yorum izle.

  Adamın telefonu çalınca cebinden çıkarttı ama o benim telefonumdu.

Adam: Karya bak sevgilin arıyor.

Karya: TELEFONUMU BANA VER!!

  Adam telefonu açıp konuşmaya başladı.

   Adam: Çınar sevgilin gerçekten de çok güzelmiş, yumuşacık teni var.

Çınar'ın bağırışı ve küfürleri buraya kadar geliyordu.

  Adam: Çınar neyi getirmen gerektiğini biliyorsun eğer getirirsen kızı sana veririm.

Diyip telefonu kapattı.

Karya: Ne istiyorsun.?!

Adam: Çınar'ın benden çaldığı birşey tatlım. Şu an seni öldürmem gerekiyor ama.

Karya: Ama ne?

Adam : Benim de senin gibi çok güzel bir sevgilim vardı ama Çınar onu sırf intikam almak için gözlerimin önünde öldürdü. Yani şu na benim de seni öldürmem gerekir ama bende çok değerli olan bir şey var Çınar'da yani seni şimdi değil daha sonra öldüreceğim.

Karya: Çınar öyle birşey yapmaz.

birdam : Hah Çınar günde kaç kişi öldürüyor haberin var mı?

adam arkasını dönüp gidicekken dışardan silah sesleri gelmeye başladı. Adam beni çözmeye başladı birden, buna sevinirken birden beni kaldırıp kafama silahı dayadı, içeriye Çınar, abim, Beril'in yanında olan o çocuk vardı. Adamın elini çekmeye çalıştım ama çok sert bir şekilde tutuyordu. Hala elini çekmeye çalışıyordum birden söylediği şeyle şoka uğradım.

birdam: Çınar sevgiline mafya olduğunu söylemedin sanırım.

Çınar: KES SESİNİ!!!

O anki sinirle adamı ters çevirip elindeki silahı düşürdüm ve silahı ona doğru tuttum. Çınar gelip elimden silahı alıp sarıldı ve arabaya kadar beni taşıdı. Arabayı sürerken konuşmaya başladı.

Çınar: S-sana dokundu mu?

Karya: Bana mafya olduğunuzu söylememiştiniz.

Çınar. Sana soru sordum.!

Karya: ÇOK MU MERAK EDİYORSUN. HAYIR DOKUNMADI AMA SERT BİR TOKAT YEDİM, OLDU MU??

Direksiyonu sıkmasından sinirlendiğini anlamıştım. Eve gitmiyorduk, başka bir yere gidiyorduk sanırım.

Karya: Nereye gidiyoruz.?

Çınar: Evdekilere bugünlük dağ evinde olacağımızı söyledim. 2 gün sonra kına olduğu için hazırlık var evde çok kalabalık.

TÖRE AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin