Sabah uyanıp valizleri toplamaya başladım, bütün herşeyi topladığıma emin olup kıyafetlerimi giyip uyuyan Bade'yi kucağıma alıp Çınar'ın yanına gittim.ÇINAR: Siz arabaya geçin geliyorum.
Bade'yi arka koltuğa yatırıp öne geçip kemerimi bağladım. 5-10 dakika sonra Çınar gelip arabayı çalıştırdı.
ÇINAR: Herşey hazır.
KARYA: Ne için.
ÇINAR: Düğün için.
KARYA: Ne? Hangi ara hallettin.
ÇINAR: Buraya gelmeden önce herşeyi hallettim, sadece kıyafetlerin falan kaldı onu da sen seçicesin.
KARYA: Çok abartılı bir düğüne gerek yok.
Bana bakıp güldü.
ÇINAR: Düğüne tam 200 kişi geliyor.
KARYA: NE? Çınar ben 20 kişi falan gelir aramızda birşeyler yaparız diye düşündüm.
ÇINAR: Çok beklersin.
Havaalanına girip uçağı beklemeye başladık, bende zaman geçirmek için internetten gelinlik bakmaya başladım, hepsi o kadar güzeldi ki seçemedim bile, Çınar'da yanımda Bade'yle oynuyordu.
ÇINAR: Beğendin mi birşeyler.
KARYA: Sen benim telefonuma mı bakıyorsun.
ÇINAR: Evet bir sorun mu var.
KARYA: Hayır sana bir teklifte bulunucam.
ÇINAR: Söyle?
KARYA: Ben şimdi üniversite sınavına giricem ya hani.
ÇINAR: Öyle mi benim haberim yok.
KARYA: İşte giricem, bilmiyorum puanım tutar mı ama hukuk okumak istiyorum.
ÇINAR: Tamam oku.
KARYA: Senden izin istemedim, eğer kazanıp bölümü bitirirsem sizin şirkette çalışabilir miyim?
ÇINAR: Sen bi sınava gir de.
KARYA: Ya sen bana çalışabilir miyim söyle bii.
ÇINAR: Şirket senin birtanem.
KARYA: Şirket benim değil senin Çınar.
ÇINAR: Tamam işte senin sayılır. Hadi uçak kalkıyor.
----------------
Eve girdiğim gibi kendimi koltuğa attım.
KARYA: Oh be.
Bade üstüme atlayınca onu altıma alıp gıdıklamaya başladım.
KARYA: Acıktın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Novela Juvenilİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...