26. Bölüm

6K 161 11
                                    

Hatırlatma:

Birden Çınar yakasına yapışınca şaşırdım, ne problemleri olabilir ki aralarında, Çınarlar içeri girince napçağımı şaşırdım, yaramı umursamadan arka bahçeye koştum ve çiçeklerin olduğu yere çömeldim ve birşeyler ilgileniyormuş gibi yaptım, Çınar arkamdan bana doğru yaklaşıyordu ayak seslerinden duyabiliyordum, yanıma çömelip yanağımı öptü.

ÇINAR: Napıyorsun?

KARYA: Çiçekler çok solmuş su verelim.

ÇINAR: Tamam söylerim ben, sen gel.

İçeri gidip koltuğa oturdum. Aklım hala onlardaydı, olayı çözmeye çalışıyorum ama çözemiyorum, parçaları birleştiremiyorum.

CAN: Karya biz gidiyoruz.

Herkes çıkınca koltuğa uzanıp nefes verdim, yakalanmamak için hızlı koştum, şu an yaram o kadar açıyordu ki gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

ÇINAR: Karya iyi misin?

KARYA: İyiyim sadece-

ÇINAR: Sana diyorum ki ayağa fazla kalkma ama beni dinleyen kim?

KARYA: Abartma.

Tişörtümü kaldırıp bantları çıkarttı.

ÇINAR: Al işte kanatmışsın.

Pamukla yarama bastırdıkça daha çok açıyordu, en sonunda bantla kapatıp ortalığı toparladı.

ÇINAR: Acıktın mı?

KARYA: Evet.

İçerden birkaç birşey getirip yedirmeye başladı.

ÇINAR: Ben iki gün İstanbul'a gidicem.

KARYA: Neden?

ÇINAR: Şirketle ilgili.

Yalan söylediğini o kadar belli ediyordu ki yalan söylediğinde ses tonu değişiyor ve sürekli başka yerlere bakıyor.

ÇINAR: Ama ben geldikten sonra sizi bir yere götürücem.

KAYRA: Peki.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

    Kapı çaldığında yavaşça kalkıp açtım.

KARYA: Hoşgeldin.

MELİSA: Hoşbulduk, birşey mi oldu, sesin kötü geliyordu.

KARYA: gel bahçeye çıkalım.

  KARYA: Bak sen benim en yakınımsın bunu bu yüzden sana söylüyorum. Çınar'lar benden birşey saklıyor ve bu görünüşe göre çok önemli birşey, yarın İstanbul'a gidecekler, brnde peşlerinden gidicem.

MELİSA: Karya saçmalama, saha yeni hastaneden çıktın.

KARYA: Melisa arkamda duracak mısın? Durmayack mısın?

MELİSA: Ben senin her zaman yanındayım ama bir şartla ben de gelicem.

KARYA: Ama ne diycez, senin onları oyalanman gerekiyor

MELİSA: Babamların burda bir villası var deriz, orda kaldığımızı söyleriz.

KARYA: Umarım işe yarar.

Melisa'yla biraz sohbet ettikten sonra bir işi çıktığı için çıktı, nereye gideceğimi bilmiyorum, hayatımda sadece 2 kez İstanbul'a gittim ve hiçbir yeri bilmiyorum. Kapı kapanma sesi geldiğinde Çınar'ın geldiğini anladım.

TÖRE AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin