21. Bölüm

7.4K 219 10
                                    

Kapının önüne çağırdığım taksiye binip şöfere şirketin ismini verdim, 20 dakikaya büyük yüksek bir binanın önünde durduk, parayı ödeyip, şirkete girdim. Danışmanlığa gittim.

KARYA: Merhaba ben Kaan Bey'e bakmıştım.

DANIŞMAN: Pardon ne için gelmiştiniz.

KARYA: Yani beni dün çağırdı, yakını sayılırım.

DANIŞMAN: Kim geldi diyeyim.

KARYA: Karya diyebilirsiniz.

Telefonla konuştuktan sonra bana 2. kata çıkmamı orada beni yönlendireceklerini söyledi. Asansörle yukarı çıkıp koridorda ilerledim, sekreter bana odayı gösterip kapıyı açtı, içeri girdiğimde her yer bembeyazdı.

Kaan: Hoşgeldin.?

KARYA: Hoşbulduk, eee napıcam ben?

KAAN: Şimdi birazdan toplantı başlayacak ama sana söylemeyi unuttuğum birşey var.

KARYA: Neymiş o?

KAAN: Karya yemin ederim geleceğini az önce öğrendim.

KAYRA: Kim?

KAAN: Çınar.

KARYA: Sen ciddi misin?!

KAAN: Karya yemin ederim, şimdi yeni öğrendim.

KARYA: Diyolağa girmem olur biter.

KAAN: Sen bilirsin, girmek zorunda değilsin.

   Bana kolunu uzatınca koluna girip odadan çıktık ve toplantı odasına girdik, müşteriler ve Çınar'larda buradaydı, Kaan'ın bana çektiği sandalyeye oturup önümdeki dosyaları inceledim.

   Toplantı boyunca Kaan'ın bana söyledği şeyleri müşterilere çevirdim, ara da sırada Çınar'la göz göze gelsem de kafama takmadım. Toplantı bitince müşteriler odadan çıktı.

KAAN: Nasıl bu kadar güzel konuşabiliyorsun.

KARYA: İzmir'deyken lisede dil okuyordum.

KAAN: Aşığada cafede birşeyler içmek ister misin?

KARYA: Olur.

   Kaan bunu söyleyince Çınar gülmeye başladı, gerçekten anlamıyorum bu çocuğun sorunu ne?

ÇINAR: Ne o flörtleşiyor musunuz?

KAAN: Ne saçmlıyorsun sen?!

KARYA: Kaan hadi.!

     Kaan çıkınca bende arkasından çıkarken Çınar konuşmaya başladı.

ÇINAR: Eğer aranızda birşeyler yaşanırsa hiç iyi şeyler yaşanmaz.

KARYA: Çocukça davranmayı bırak, kendini küçük düşürüyorsun. Daha yüzüme bakarak konuşamıyorsun bile.?!

    Odadan hızla çıkıp Kaan'a yetiştim, cafe'ye gidip oturduk.

--------------------------------------------------------------

  Eve geldiğimde Selda Hanım'da kapıdan çıkıyordu.

SELDA HANIM: Bade'ye mamasını verip yatırdım, mışıl mışıl uyuyor.

KARYA: Çok teşekkür ederim.

  İçeri girip üstümü değiştirdim sonra Bade'nin yanına uzanıp uyuya kaldım.

    Sabah kalktığımda yatakta Bade yoktu, telaşla kalkıp salona gittim, içerde Melisa ve Can vardı.

TÖRE AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin