KARYA: Kim?
MELİSA: Baban.
KARYA: NE!?
Kutuları devirip onlara doğru yürümeye başladım, bütün silahlar bana doğrutulsa da umrumda değildi.
ÇINAR: Karya?
Babamın yanına gidip ipleri çözmeye çalıştım ama sadece çalıştım.
KARYA: Bana bir bıçak verin.
ÇINAR: Hayır.
KARYA: Sana soran kim.
ÇINAR: Karya arabaya gidiyorsun ve beni orda bekliyordun tamam mı?
İpleri bırakıp sinirle Çınar'a tokatı yapıştırdım.
KARYA: FARKINDA MISIN BİLMİYORUM AMA BENİM BABAMI ALIKOYUYORSUN VE ÜSTÜNE SANDALYEYE BAĞLIYORSUN!?
ÇINAR: Hiçbir şey bilmiyorsun.
KARYA: SORUN DA BU ÇINAR, BENİM HİÇBİR ŞEY BİLMEMEM!
Kolumdan beni sertçe kavrayıp dışarı çıkarttı ama arabaya sokamadı izin vermedim, tekmeler sovursamda beni bırakmadı ve arabaya ters bir şekilde dayadı beni.
ÇINAR: Herşeyi sana anlatıcam yemin ederim, sadece beni biraz bekle.
KARYA: Hayır şimdi anlat.
Beni kendine çevirip ellerinş omuzlarıma koydu.
ÇINAR: Tamam anlatıcam, hatırlıyor musun? Annen öldüğünde İzmir'e gitttik ya beraber, senin eşyalarını toplarken kitaplarının arasından bir mektup buldum, annen ölmeden önce yazmış, seni çok sevdiğini anneni unutup yoluna devam etmeni falan söylüyordu ama en sonunda herşeyin sorumlusunun baban olduğunu söyledi, bende araştırdım Mert'le beraber.
KARYA: Yani?
ÇINAR: Babanın yaptığını düşünüyoruz.
Gülmemi tutamadım, birden kahkaha atmaya başladım.
KARYA: Çınar Allah aşkına bunun için bizi peşinizden sürüklediniz, böyle birşeyin olması imkansız, annemle babam birbirlerine deliler gibi aşık.
ÇINAR: Biliyorum ama bütün oklar Babanın gösteriyor.
Birden içime bir kurt düştü, böyle birşey olabilir mi? Bilmiyorum hiçbir şey bilmiyorum. İçeri doğru hızla yürümeye başladım. Korumaların yanından geçip babamın karşısında dikildim.
KARYA: Baba?
BABASI: Kızım?
Arkamda Çınar'ın olduğunu hissedebiliyorum gözümden yaşlar akınca elimin tersiyle silip konuşmaya başladım.
KARYA: Böyle birşey yapmadım dimi?
BABASI: Kızım bak-
KARYA: Hayır hayır böyle birşey yapmadım, s-sen benim babamın, sen benim ailemsin, hayır böyle birşey yapmadın.
BABASI: Özür dilerim.
Gözyaşlarım ardı ardına akmaya başladı.
ÇINAR: Karya hadi gel birtanem.
Beni kucağına alıp arabaya götürdü, birsürü polis otosu vardı, etrafta, Mert kızlarıarakadaki arabaya bindirdi.
KARYA: Nereye gidiyoruz?
ÇINAR: Kaldığımız yere.
Yaklaşık 20 dakika sonra müstakil bir evin önünde durduk, Çınar beni kucağına alacakken karşı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE AŞKI
Teen Fictionİzmir'de ailesi ile birlikte yaşayan bir kızın hayat serüveni gayet normal gidiyordu ki Mardin'deki abisinin karısını aldatana kadar...