3

1.5K 144 120
                                    

Arkadaşlar hikayeyi beğeniyorsanız oy vermeyi unutmayın. Hakkını verelim kitaba.

***

Teninin üzerinde kayan ve güzel bir his bırakan örtülerin arasında döndü ve vücudunu gererek gözlerini açtı. Cibinlikli büyük yatağın içinde bir süre uzanıp dün gece neler olduğunu gözden geçirdi.

Büyük bir eve sığınmış, sahibini kandırmaya niyetlenirken onunla bir anlaşma yapmış ve inanılmaz bir seks yapmıştı. Ne yaptığını genelde pek umursamazdı. Önemli olan getirisiydi. Ve bu sefer çok fazla şeyin sahibi olmuş olabilirdi. Yine de emin olmalıydı.

Arkasındaki sızıya aldırış etmeden yataktan kalktı ve dün içini görmemiş olduğu iki kapının önüne geldi. Kesin biri banyo diğeri de kıyafet odasıydı. İkisini de açıp baktı. Doğru tahmin etmişti. İlk olarak mermerden olan banyoya girdi ve tüm eşyaların altından olduğunu fark etti. Bu adam soyludan bile daha zengin olmalıydı.

Yere yapılmış olan yuvarlak havuzun içindeki sudan buhar çıkarken odayı da ısıtmıştı. Tereddüt etmeden hemen suyun içine girip sırtını kenara dayayarak mermere oturdu. Sıcak su cildinde mükemmel bir rahatlama sağlarken ejderha kafasından yapılma altın musluklara gözü takıldı. Evin birçok eşyası nedense ejderha motifliydi.

"Ejderhalar gücü simgeler. Bu takıntısı ondan mı acaba?"

Sıcak elleri çıplak omuzlarında hissedince bir anlığına irkildi. Arkasından sessizce yaklaşmıştı ve onu duymamıştı.

"Takıntı denemez Loki. Zevk meselesi diyelim. İyi misin?"

Onun sesinin karizmatikliği ile yeniden büyülenen Loki rahatladı. "İyiyim. Suyun ısısı tüm yorgunluğumu aldı."

'Tâbi ellerinin verdiği histe...' Bunu aklından geçirse de dışarı yansıtmadı.

Arkası dönük olduğu için Thor'un yüzünü görememesi onun açısından bir kayıp olmuştu. Çünkü sanki kafasının içindeki düşüncelerini okumuş gibi kurnazca gülümsemişti.

Ellerini çekip ayağa kalkarken konuştu. "Kahvaltı hazır. Banyodan sonra soyunma odasında senin için hazırlanmış olan kıyafetlerden istediğini seçebilirsin Loki. Şahsen ben üzerinde senin için koydurduğum bayan kıyafetlerini görmeyi tercih ederdim. Sana çok yakışıyor."

Loki'nin yanakları hafif pembe bir renk aldı. Bu konudan bahsedince biraz utanmıştı. "Peki."

Thor banyodan çıktı. Böylece Loki yalnız kaldı.

Daha çok banyoda kalmak istese de kahvaltı için evin sahibini bekletmemeliydi. Sudan çıkınca vücudunun sıcağa nasıl alıştığını hemen fark etti. Hafifçe titreyerek büyük havlulardan birini kaptı ve banyodan çıktı.

Soyunma odasına girdiğinde şaşkınlıkla dudakları aralandı. Bir sürü kıyafet, ayakkabı, şapka ve aksesuar vardı. Thor'a ait olan kısım kıyafetlerin büyüklüğünden belli oluyordu. Kendine ayrılmış olan kısma geçip kıyafetlere ilgiyle baktı. Onunda dediği gibi gerçekten hem kadın hem de erkek kıyafetleri mevcuttu. Eli bir anlığına bayan kostümlerinden birine gidecekken son anda vazgeçip siyah bir takım seçti. Yeleği yeşildi. Yeşili her zaman sevmişti. Hızlıca kıyafetleri giyip siyah bir çizmeyi ayaklarına geçirdi.

Kendine boy aynasında bakarken yüzünde bir gülümseme oluştu. İnanılmaz güzel görünüyordu ve bu kıyafetler içinde tam bir asilzade gibi olmuştu. Kimse farkı anlamazdı. Daha fazla Thor'u bekletmemek için odadan çıktı.

Koridorda yürürken gözüne yine insan heykelleri çarptı. Bunlardan bahçede fazlasıyla görmüştü ama evin içinde görmemişti. En tuhafı dün gece Thor onu odaya getirirken burada değillerdi.

"Bu ev gittikçe gözüme daha çok tuhaf görünmeye başladı."

Merdivenleri görünce hızla aşağıya indi. Yemek odasının neresi olduğunu düşünürken Thor yanına geldi.

"Beni izle lütfen."

Loki karşı koymadan onu takip etti. Çünkü çok açtı.

Büyük maun masanın önüne gelince Thor onun için bir sandalye çekti ve Loki otururken biraz itti. Sonra hemen yanına oturdu. Bu sırada Loki masadaki yiyecekleri inceliyordu. Hiç bir zaman ağzına koymadığı ne kadar çok şey vardı.

"Yemeye başlayabilirsin Loki."

Midesi için işaret gelmişti. Daha fazla beklemedi ve ekmeği eline alarak başladı. Kokusu bile kendisini cezbetmişti.

Thor elindeki fincandan kahvesini içerken onun her hareketini izliyordu. Gelecek olan soruları bekliyordu ki olacağından kuşkusuz emindi.

Midesini bir miktar doyurunca yavaşlamayı tercih ederek Thor'a baktı. Üzerindeki koyu kırmızı ceketiyle adam mükemmel görünüyordu. Bir kez yutkunup aklında oluşan sorulardan biriyle konuşmaya başladı.

"Thor... Şimdi ben burada kalabilecek miyim?"

Bu esmer adamın gülümsemesine neden oldu. "Evet. Bu ev aynı zamanda artık senin evin. İstediğin gibi kalabilir eşyaları kullanabilirsin. Sen bana ait olansın çünkü. Ve benim olan bu sayede senindir."

Loki gülümsedi. Çünkü bu ev ve içindeki zenginliğe sahip olmak şansın sonunda kendisine vurması anlamına geliyordu. "Sana ait derken ne anlamda demek istedin peki?"

"Bir sevgili, belki de beni sevebilecek bir eş."

Eş? Loki biraz düşündü. Dün gece herşeyi kabul ederken bunu pek düşünemedi. Şimdilik öyle rol yapabilirdi. Eğer sıkılırsa mücevher ve altın alıp kaçardı. Sorun yoktu yani. Keyfine bakıp bu zenginliğin biraz tadını çıkaracaktı.

Thor'un keskin mavi gözlerinin yüzünde gezindiğini fark edince biraz ürperdi. Onda kesinlikle bir tuhaflık vardı.

"Üzerindeki kıyafetlerle çok güzel görünüyorsun. Ama lütfen akşam yemeğinde bayan kıyafetlerinden giy. Seninle dans etmek istiyorum."

Bunda bir sakınca görmeyen Loki gülümsedi. "Elbette sevgilim."

Thor'un gülümsemesi bütün yüzüne yayıldı. "Böyle hitap etmen hoşuma gitti."

Bu adamın gönlünü hoş tutarsa herşeyin kendisi için daha iyi olabileceğini düşünerek onun mavilerine baktı. İçten içe adama âşık olmamak için çok fazla uğraş vermesi gerektiğini fark etti. Öyle bir şey olursa buradan ayrılmak istemezdi.

***

Normalde belki herkes Thor'un aptal bir tip olmasına alışıktır. Ama şu kadarını söyleyebilirim ki bu hikayede hiç de öyle olmayacak.

🔥

DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin