24

507 64 93
                                    


Sonunda İngiltere'ye varabildiklerinde Bucky rahat bir nefes almıştı. Stark'tan kurtulabilecekti. Steve'i ona katlanabildiği için tebrik etmişti. Çünkü kendisi o kadar sabır göstermeyeceği için uzak durmuştu.

Natasha Loki'ye sarılıp kulağına fısıldadı. "Herşey yolunda gidecek. Sana inanıyorum L."

Loki gülümseyerek ondan ayrıldı. Değerli bir dost daha kazanmıştı. "Savaş bitince sağ kalırsak kesinlikle ziyarete geleceğiz."

Natasha' da ona gülümseyerek karşılık verdi. Ayrılık zamanı gelmişti.

Tony atının üzerine binip Steve'e arkasına binmesi için bir bakış attı. O'ysa Loki'nin atına doğru ilerledi.

Onu tâbi ki kabul ederdi ama ikilinin yakınlaşmalarını istiyordu ve eline geçen her fırsatta Tony'e yardımcı olacaktı. "Steve benim eşim var. Seni arkamda görürse hiç hoş karşılamaz."

Söylediği pek yalan değildi.

Steve anlayışla başını sallayıp sıkıntıyla iç çekerek Tony'nin atına yaklaştı ve arkasına bindi. Bu yakınlık yüreğine iyi gelmiyordu.

"Belime sarıl Steve. Düşmeni istemeyiz."

El mahkum dediğini yapmak zorundaydı. Kollarını beline sararak omzunun üzerinden önüne baktı.

Tony yan bir bakışla onu süzerken Loki'ye gülümsedi. Onun ne yapmak istediğini anlamış ve verdiği destekten dolayı çok mutlu olmuştu. Belki onun sayesinde Steve'i ikna etmek için bir çaresi olurdu.

Atlar yan yana taşlık yolda koşarken Steve etrafa dikkatle bakıyordu. Yeni yerler ve yeni şeyler görmek öğrenme hevesini körüklüyordu.

Tony'nin teninin kokusu burnuna dolarken gözlerini kısa bir anlığına kapayarak başını onun omzuna yasladı. Bugüne kadar hissetmediği huzur yüreğini sararak ateşi daha az can yakar hâle getirmişti.

Loki onun bu hâlini görmüştü ve Tony ile göz göze gelince onu işaret etmişti. Elbette görmese de o da durumun farkındaydı. Memnun bir ifadeyle sırıttı.

***

Wanda sevinçle el çırptı. "Yakındalar! Yemekler hazır mı?"

Jarvis heyecanla "Evet."dedi.

Stephen eşinin ve Jarvis'in heyecanını gördükçe tebessüm ediyordu. Gerçi Thor da ondan farksızdı. Kendisini en yakışıklı gösteren kıyafetlerini giymişti ve salondaki camdan dışarıyı izleyerek sevdiğini göreceği anı bekliyordu.

T'Challa onlara göre daha sessizdi. Ölen kızkardeşinin ve arkadaşlarının yasını hâlâ içinde yaşıyordu.

Enchantress ise sakince oturmuş onları izliyordu. Loki ile karşılamaları nasıl olacaktı bunu da merak ediyordu. Wanda "Geldiler!"diye bağırınca o da yerinden kalktı.

Jarvis onları kapıda karşılayıp salona getirince herkes için büyük bir duygusal an yaşanması kaçınılmaz oldu.

Loki gözlerinin dolmasını engelleyemedi ve koşarak Thor'un sıcak kolları arasına girdi. Ağlayarak onun kokusunu çekip özlemini giderdi.

Tony onu izlerken kardeşinin yakınına gelişini fark etmedi Stephen kollarını ona sararken "Evine hoşgeldin kardeşim."dedi.

Steve sessizce onları izlerken Wanda yanına gelip elini tuttu. "Ailemize hoşgeldin Steve."

Ne kadar sıcak birisiydi bu yabancı. Tebessüm ederek "Teşekkür ederim."dedi.

Tony onları duymuştu ve laf atması gerektiğini düşündü. "Boşuna heveslenme Wanda. Hayatımın aşkı ve hayalet ejderha Steve, savaş bitince geri dönecekmiş. Yanımda olmak istemiyor."

Wanda kaşlarını çattı. "Haksız sayılmaz Tony..."

Bu söylediğiyle Steve ona minnettar kaldı. Ama Wanda gözlerinin içine bakarak konuşmasına devam ettiğinde suratı yeniden asıldı. "Steve, ona kızmakta sonuna kadar haklısın ama lütfen ondan uzak kalarak intikam alma. Ne senin için ne de onun için iyi değil. Kalbiniz hep acır. Yarım hissedersiniz. Bu mühürlenmiş bir kader. Bozamazsın ya da unutamazsın."

Steve bu cadının haklı olduğunu biliyordu ama Tony'e olan kızgınlığı yaklaşmasını önlüyordu. "Ben kırgınım."

Wanda ona yaklaşıp muzipçe sırıttı. "Onunla eş olduktan sonra burnundan fitil fitil getirmek için bolca fırsatın olacak."

Onun bu sadistçe yaklaşımı nedense Steve'i güldürmüştü. Ama kendisini çok iyi tanıdığı için Tony'e acı çektirmeye çok uzun süre katlanamayacağını da biliyordu.

"Hey Wanda! Seni duydum. Sen kimin tarafındasın?"

Wanda ona bir bakış attı. "Haklının tarafında." Bunu söyler söylemez eşinin yanına gitti.

Tony'de ne kadar kabul görmese de sarışın sevdiğinin yanına geldi. "Bu sarışın bayan kim?"

Stephen "Loki'nin kızkardeşi."dedi ve Loki'ye bakındı ama onu göremedi.

Enchantress küçük bir kahkaha attıktan sonra "Loki Thor ile yukarı çıktı. Sanırım onlar sonra yiyecek. Önce özlem gidermek istemişler. Yarın tanışırız. Bu arada yemek yemeye başlayacak mıyız?"dedi.

Tony Steve'e bir bakış atarak sırıttı. "Belki bir gün biz de..."

"Hayır."

"Tâbi öyledir kesin." Tony bunun bir gün kesinlikle gerçekleşeceğini düşünüyordu. Çünkü Steve'in ne kadar karşı koymaya çalışsa da arada bir gizleyemediği duygularını görebiliyordu.

***

Thor ve Loki'ye sonraki bölüm güzelce değineceğim. Siz ne olacak anladınız.

🔥

DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin