Medyadaki fanartın sebebini bölümü okuyunca anlarsınız. Öylesine koymadım yani.
***
Sarı saçlı, mavi gözlü savaşçı ikiliyi şaşırtmıştı. Arkasında duran ejderhanın değil de asıl tehlikeli olanın bu yabancı olduğunu düşünüyorlardı.
"Seni uzun zaman önce çağırdım ama bana gelmeyi reddettin. Verdiğim ipuçlarını takip etmek yerine avcıların liderinin kızını istedin. Sevdiğin o zannettin. Kendini kandırdın ve kanlı savaşın başlamasına neden oldun. Başından beni bulmuş olsaydın bunların hiç biri olmazdı."
Loki onun Tony'e bakarak konuşmasını dinledi. Evet, doğruydu. Hatayla atılmış bir adım sonucu onları bu noktaya taşımıştı ama yine de Tony için üzülüyordu.
Tony üzgün bir yüz ifadesiyle başını önüne eğdi. "Ben sadece... rüya sandım."
"Senin için en basit yol buydu çünkü. Aramak uğraştırıcı ve belki de vakit kaybıydı."
Kaşlarını çatarak başını kaldıran Tony ona birkaç adım daha yaklaştı. Kırmızı kanatları sırtından dışarıya çıkarken Loki şaşkınlığa uğradı. Tony'nin kırmızı bir ateş ejderhası olduğunu biliyordu ama biçimini değiştirmeden sadece kanatlarını da çıkarıp kullanabildiğini bilmiyordu. O özel bir ejderha olmalıydı.
"Peki sen neden bana gelmedin?"
Daha adını bile bilmedikleri sarışının yüzünde üzgün bir ifade belirdi. "Buradan ayrılmak istedim ama arkamdaki büyücü-"
Loki sessizliğini bozdu. "Büyücü mü?"
Beyaz ejderha'nın bir anda formu değişti ve ihtiyar bir büyücüye dönüştü.
Loki adamın asasını ve havada açılmış olan kitabını incelerken sihirle ilgili daha fazla şey öğrenme merakı bir anda ortaya çıkmıştı.
Büyücü derinden çıkan sesiyle konuştu. "O zamanı gelene kadar buradan ayrılamazdı. Kaderinin zincirlerle bağlı olduğu aşkı gelmeden bunu yapamazdı. Ben onu doğru zamana kadar korudum ve eğittim. Ama bugün o karar verecek. Ya burada kalıp güven içinde yaşayacak, ya da sizinle gelip yapması gerekeni yapacak. Kehanet tamamlandı. Görevim bitti."
Sarışın ona dönüp hızla yanına geldi. "Beni yalnız bırakma lütfen."
Büyücü sıcak bir şekilde gülümseyerek elini omzuna koydu. "Merak etme. Her zaman uzaktan seni izliyor olacağım. Ve bana ne zaman ihtiyacın olursa yanına geleceğim."
Sarışın buruk bir şekilde gülümseyerek ona karşılık verdi. Sonra Tony'e döndü. "Sana kızgınım. Seni kabul etmiyorum ama savaşı bitirmeniz için yardım etmeyi kabul ediyorum. Sonra buraya geri döneceğim."
Tony onu bırakmaya niyetli olmasa da şu anlık bir şey söylemedi. "Eğer büyücü hayalet ejderha değilse o zaman..."
Sarışın gülümseyerek geriye gitti ve cildi parlamaya başlarken bir anda formunu değiştirdi. Gümüşümsü beyaz renkte büyük bir ejderhaya dönüşmüştü.
(11. Bölümdeki ejderhaların resimlerinin arasındaki hayalet ejderha gibi görünmüyor. Bunu Steve'e daha çok yakıştırdım. Hayalinizde ister böyle ister 11. bölümdeki gibi kurarsınız. Artık o seçim size kalmış.)
Tony ağzı açık bir şekilde hayretle onun keskin hatlarını ve şeklini inceledi. O kesinlikle güçlü ve mükemmel görünüyordu.
"Çok güzelsin..."
Hayalet ejderha başını eğip ona baktı. Söylediği şeyi duymuştu ve bakışlarındaki sertlik biraz yumuşamıştı. Bu iltifatın hoşuna gittiğinin göstergesiydi.
Büyücü küçük bir kahkaha attı. "Steve! Eski formuna geri dön! Arkadaşların şaşkınlıktan konumuzdan saptı!"
Adının Steve olduğunu öğrendikleri ejderha parlayarak eski formuna geri döndü. Kıyafetleri üzerinde oluşmuştu.
İlk karşılaşmalarına göre daha sakin olan hâli dikkatlerinden kaçmamıştı.
Loki fırsatı değerlendirip ihtiyara yaklaştı ve sanki evrenin sırrını verecekmiş gibi kulağına doğru fısıldadı. "Acaba bana verebileceğiniz bir büyü kitabı var mı?"
İhtiyar büyücü ona yandan bir bakış atarken dediği şeyi dinledi ama duyar duymaz da kahkaha atmadan yapamadı. Loki sırıtarak ondan bir cevap bekliyordu.
Büyücü havada açık duran kitabı eline alıp kapattı ve Loki'ye uzattı. "Al bunu. Bende bir tane daha var Loki."
Loki kitabı alırken onun kara gözlerine baktı. "Adımı nereden biliyorsunuz? 'Ben büyücüyüm, bilirim' demeyin lütfen."
Büyücü değneğine dayanarak vücut ağırlığını sağ ayağına verdi. "Kızkardeşin... Onu tanıyorum. Eve geri döndüğünüzde tüm cevaplarını ondan alacaksın. Şu anda seni orada bekliyor. Acele edin. Fazla vaktiniz kalmadı."
Ev... Thor... Vakit kalmadı...
İşte şimdi endişe tüm yüreğini kapladı. Steve'e dönüp "Lütfen artık gidelim. Geriye kalan ejderhalar ve aileleri de ölmeden önce."dedi.
Steve başını sallayarak durumu kabullendi. "Gidelim."
Büyücü üçlüye son kez baktı. "Işık üstünüzde, şans sizden yana ve yolunuz açık olsun." Bunu der demez ortadan kayboldu.
Tony kanatlarını içeriye çekip önden yürümeye başladı. Savaş bitince hayatının aşkını ikna etmenin bir yolunu bulmalıydı. Yoksa kendisi bu hayattan kaybolup giderdi.
***
Steve sonunda geldi. Ama Tony'nin eşi olmak konusunda kolay ikna olmayacak. Onun gelişi için sizi çok beklettim üzgünüm.
🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)
Hayran Kurguİnsanları kandırmayı ne kadar sevse de onların davranışlarından sıkılan Loki kaldığı kasabayı terk eder. Sadece sahip olduğu, asla vazgeçemediği atı ile yola çıkan Loki hava karardığında ve sağanak bir yağmura yakalandığında ilerlemekte olduğu orman...