Sabah gözünü açan Loki yerinden kalkarken derin bir nefes alarak çizmelerini giydi. Bir an önce bu daraltıcı yerden çıkıp temiz bir hava almak istiyordu.Hızla kendini güverteye attığında denizin tuzlu kokusu ciğerlerini yaktı. Ama esen hafif serin rüzgâr kendini daha iyi hissetmesini sağladı.
Güvertenin burnuna gidip insanları kandırmak için dolaştığı zamanlarda hatırladığı bir korsan şarkısı birden aklına düştü. Kimbilir belki de âşık olduğu adama olan özlemindendi.
Nedenini önemsemeden bir anda dudakları o şarkının sözlerini mırıldanmaya başladı.
(Hikâyenin bu kısmı için bence medyadaki şarkıyı dinleyerek okuyun.)
Denizin üzerindeki rüzgarlar kadar zalim ve soğuk.
Bana hiç geri dönecek misin?Sesimi duy ve akıntı ile birlikte söyle.
Aşkım asla ölmeyecek.Dalgalar üzerinde ve mavideki derinlikte.
Senin için kalbimden vazgeçeceğim.On uzun yılın akıp gitmesini bekleyeceğim.
Aşkım asla ölmeyecek.Gel aşkım denizle bir ol.
Benimle sonsuza dek hükmet.Bütün hayalleri acımasızca boğ.
Ve ruhlarını bana bırak.Uzun yıllar önce söylediğin şarkıyı çal.
Ve fırtınanın estiği herhangi bir yerde.Kalbimi açan anahtarı bulacaksın
Biz asla ayrı olmayacağız.Vahşi ve güçlü sen zaptedilemezsin.
Asla sınırlandırılamazsın ve de zincirlenemezsin.Sebep olduğun yaralar asla iyileşmeyecek.
Ve sen asla son bulmayacaksın.Denizin üzerindeki rüzgarlar kadar zalim ve soğuk.
Bana hiç geri dönecek misin?Sesimi duy ve akıntı ile birlikte söyle.
Aşkımız asla ölmeyecek.Şarkısı bittiğinde habersizce gözlerinden süzülen yaşlar çenesinden yere doğru aktı. Ayrılalı çok uzun bir zaman olmamıştı ama yine de onu özlemişti. Yüreğindeki kaybetme korkusu bazen kalbini sıkıştırıyor, nefes almasını güçleştiriyordu.
"Çok güzel ve duygulu söyledin."
Gözlerindeki yaşları hızla sildi ve Natasha'ya baktı. Yüzünde yumuşak bir tebessüm vardı. Âşık biri olarak kendisini anladığını tahmin etmişti.
"Teşekkür ederim. Bildiğim bir korsan şarkısı. Ne zaman hatırlasam içimi bir hüzün kaplar."
Kızıl saçlı kadın onun yanında durup ileriye baktı. "Bu özellikle sevdiğinden ayrı kalan kişileri etkiler. Çünkü şarkı Calypso ve Davy Jones'un aşkını, ayrılığını anlatır. Sen de şu anda sevdiğin kişiden ayrısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)
Fiksi Penggemarİnsanları kandırmayı ne kadar sevse de onların davranışlarından sıkılan Loki kaldığı kasabayı terk eder. Sadece sahip olduğu, asla vazgeçemediği atı ile yola çıkan Loki hava karardığında ve sağanak bir yağmura yakalandığında ilerlemekte olduğu orman...