15

683 76 104
                                    


Dikkat bölümde cinsellikle ilgili içerik vardır.

Aşağıdaki koyu renkli yazımız için medyadaki gibi bir yer hayal edin.

***

Yeşilin hakim olduğu yerde durmadan koşuyordum. Amacım belliydi. Onu bulabilecek bir ipucu ya da ufak bir detay görmeye çalışıyordum.

Üzeri bitkilerle kaplanmış eski taştan bir kemerin bulunduğu yere geldiğimde etrafa bakındım. Daha önce gördüğüm o kişiyi belki bu sefer daha yakından görürüm diye düşünürken kemerin ilerisindeki insan figürü gözüme çarptı. Uzak olduğu için hafif karaltı şeklindeydi. Ama o olduğunu bir şekilde hissediyordum.

"Hey! Seni nasıl bulabilirim?"

Karaltıya doğru hızla koştum ama bir türlü yakınına gidemiyormuşum gibi hissediyordum. Gün ışığının vurduğu noktada görünen silüet bir anda ortadan kayboldu.

O anda gözleri açıldı. Nefes alışları sıklaşmıştı ve sevgilisini yanında otururken buldu. Gözlerini üzerinden ayırmıyordu.

"Bulunduğu bölge tanıdık değildi."

"Bir dakika... Sen zihnime mi girdin?"

Thor başını hafifçe eğdi. "Üzgünüm küçüğüm. Rüyanı benim de görmem en doğrusu diye düşündüm. Böylece her hangi bir detayı kaçırmayacaktık ve onun bulunduğu bölge tanıdık geldiği anda Tony ile gideceğiniz yönü daha kolay bir şekilde planlayabilecektik."

"Mantıklı bir açıklaman olmasa çok kızardım. Zihin okuma durumlarını alışkanlık hâline getirmezsen iyi olacak."

Kaslı kollar tarafından vücudu sarılırken kesinlikle karşı çıkmadı. Başını omzuna yaslayıp onun teninden yayılan sıcaklığı hissederek rahatladı. Yolculuğa çıktığında bir süre bu duygudan mahrum kalacaktı.

"Aşağı inip rüyanı anlatalım. Belki diğerleri orayı daha önce görmüştür."

"Olur ama biraz daha böyle kalalım. Sonra ineriz."

Onun bu cümlesiyle Thor gülümsedi. Sevgi gördüğü zaman çocuklaşabiliyordu ve bunun sebebini düşündüğünde ona hak veriyordu.

***

Loki heyecanla rüyasını anlatırken unuttuğu küçük detayları Thor ekliyordu. Belki bir şekilde onu bulmalarına yardımcı olur diye büyüsüyle minyatür buzdan kemeri bile yapmıştı. Sehpanın üzerine koydu ve incelemelerini bekledi.

Stephen umutsuzca başını salladı. "Daha önce bunu görmedim. Hâlbuki birçok tarihî yapıyı bilirim."

Wanda da olumsuzca başını sallayarak eşine katıldı.

"Ben bir kere gördüm."

Hepsi bunu söyleyen Tony'e bakmıştı. Cevap onda gizliydi.

DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin