34

542 53 79
                                    


Medya Loki'nin hamileliği

***

"Thor."

Karnı biraz büyümüş olan eşinin seslenmesiyle hemen yanına geldi. "Söyle güzel eşim."

Loki bu hamilelik durumları yüzünden çok duygusallaşmış durumdaydı ve Thor ne zaman böyle güzel sözler söylese gözleri dolu dolu oluyordu.

"Canım taze böğürtlen çekti."

Bunu söylerken ki yüz ifadesi Thor'un gözüne aşırı sevimli görünmüştü. Yüzünde oluşan tebessümle onun yanağını okşadı. "İsteğin benim için emirdir küçüğüm."

Loki mutlulukla eşine gülümsedi. Ne istese eşi hemen yerine getirilmesini sağlıyordu.

Aylar önce yüzyılları aşıp gelen düşmanlık ve savaş bitmiş, hamile kaldığını öğrenmiş ve en yakın dostu Tony'nin ruh eşiyle hayatını birleştirdiğine şahit olmuştu. Thor'la tanıştığından beri hayatı soluksuz bir şekilde değişerek ilerlemişti.

Şimdi geri döndükleri evlerinde yaşıyorlardı. Bebeğinin doğumuna bir ay süre kalmıştı ve Loki büyük bir heyecanla onu görmeyi bekliyordu.

Taştan heykel bir tabak dolusu böğürtleni ona uzatınca hızlıca kaptı. Ağzına atıp çiğnerken sürekli 'mmm'layıp duruyordu. Bu topraklarda yaz kış sihirle yetişen orman meyveleri inanılmaz tatlı ve lezzetli oluyordu. Sürekli bunları aşermesine şaşmamak gerekirdi.

Thor yanına oturup mutlu bir tebessümle onun yüzünün aldığı hâli izledi. Bir yandanda onun büyük karnını okşuyordu. Büyük ve sıcak olan elini onun karnına her koyuşunda bebeğinin minik elinin annesinin karnında baskı yaparak dokunuşunu hissediyordu. Bu eşsiz bir duyguydu.

Loki ağzına bir tane daha iri böğürtlen tanesi atıp çiğnerken karnındaki hareketlenmeyle durdu. Bakışlarını aşağıya yönlendirip Thor'un elinin bulunduğu noktaya baktı. Bebeği yine aynı şeyi yapıyordu.

"Neden hep sana el veriyor?"

Thor derin ve kaba bir kahkaha atıp elini çekti. Sonra eşine sıkıca sarıldı. Keyfi inanılmaz derecede yerindeydi.

"Küçüğüm, bebeğimiz çok zeki. Babasının elinin ısısını ve gücünü hissediyor."

Loki elindeki tabağı kanepenin üzerindeki boş yere bıraktı. Üzgün bir şekilde parmağını kendi büyümüş karnına sürttü. "Bana elini uzatmıyor ama. Ben soğuk muyum onun için?"

Onun çocuksu bir ifadeyle sorduğu soru Thor'un kalbinde bir sızı oluşmasına neden olmuştu. "Sevgilim, ruh eşim emin ol seni seviyor. Doğduğu zaman sana öyle güzel bakacak ki benim gözlerimdeki sevgiyi onda da göreceksin. İçinde olduğu için zaten sana bağlı. Senin kalp atışın, sesin ona ninni gibi geliyor. Bir düşünsene neden bu kadar sakin?"

Loki başını kaldırıp ona gülümseyerek baktı. "Bana her zaman iyi hissetmemi sağlayacak cümleler kuruyorsun sevgilim."

Thor dudaklarını onun şakağının üzerine yerleştirip bir öpücük bıraktı. "Her zaman kalbimin sahibi."

DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin