Thor yorgun bir şekilde Stephen'ın yanına geldiğinde T'Challa'nın da salonda oturduğunu gördü. Demek uyutmaya devam etmekten vazgeçmişlerdi."T'Challa, iyi misin?"
"İyi olmak zorundayım Thor. Yakında bir savaş patlak verecek ve benim diğer ejderhaları korumak için hazırlanmam gerek. Gücüm yerinde olmalı. Savaş bitince yasımı tutarım."
"İstediğin gibi olsun dostum."
Wanda biraz endişeyle Thor'un vücudunu inceledi. Herhangi bir yara olup olmadığını görmeye çalışıyordu. "Herşey yolunda mı Thor?"
"Evet. Sadece yorgunum. Biraz uyursam kendimi daha iyi hissederim."
Salonun çıkışına doğru geri döndüğünde orada bekleyen sarışın kadına baktı. Tanıdık gelmiyordu. Soru sormak için dostlarına dönmeye niyetliyken kadın aklından geçeni görmüş gibi yanıtladı.
"Ben Enchantress. Hayalet ejderhanın nerede ve kim olduğunu bilen tek kişi. Eminim onunla ilgili hikayeyi dinlemek istersin Thor."
Kaşları çatık bir şekilde Stephen'a baktıktan sonra odasına gitmekten vazgeçip yönünü koltuğa çevirdi. Oturup arkasına yaslanırken Enchantress'te karşısındaki koltuğa oturdu.
"Anlat, seni dinliyorum."
"Hayalet ejderha efsanesi tam olarak bir avcı ve bir ejderhanın aşkıyla başladı..."
O anlatmaya başladığında sanki herşey puslu bir aynadan izleniyormuşçasına zihninde canlandı.
Avcı olarak hayatlarını süren yetenekli fazla insanın olmadığı zamanlarda, onların en güçlüsü insanlara zarar veren her tür doğaüstü yaratığı avlamakta tam bir ustaymış. Karanlıklarda ve ışıkta yürüyen her canlı bu avcı hakkında söylenenleri duyduklarında bile ondan uzak durmaya veya kendilerini bulmamasını dilemeye başlamış.
Anlatılanlar köyden şehire herkese yayılırken abartılmış. Yine de doğruluk payı yüksekmiş.
Bu usta avcı günün birinde dinlendiği bir köyde altın gibi pulları olan ve güneşte parlayınca insanları kör eden korkunç güzellikte bir ejderhadan bahsedildiğini duymuş. Hemen onun peşine düşmüş.
Ormanları, nehirleri geçmiş ve yüksek bir dağa varmış. Zirvesinde tam da bahsettikleri gibi bir ejderha duruyormuş ve güneşin batışını izliyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)
Fanfictionİnsanları kandırmayı ne kadar sevse de onların davranışlarından sıkılan Loki kaldığı kasabayı terk eder. Sadece sahip olduğu, asla vazgeçemediği atı ile yola çıkan Loki hava karardığında ve sağanak bir yağmura yakalandığında ilerlemekte olduğu orman...