18

556 69 77
                                    


"Kara göründü!"

Bu ses sonunda İrlanda'ya varabildikleri anlamına geliyordu. Savaşı bitireceğine dâir umudunu bağladığı kişiye biraz daha yaklaşmışlardı ve bu Loki'yi heyecanlandırıyordu.

"Yeter artık! Şimdiye kadar sana katlanacağıma seni denize atmam gerekiyordu!"

Dikkati sinirli bir şekilde bağıran Bucky'e yöneldi. Karşısındaki Tony'e bağırıyordu. Yine...

Bu konuda ona kızamazdı. Her ne kadar Tony'i korumak istese de gemiye adımını attığından beri haylaz aklına uyup yapmadığı muzurluk kalmamıştı. Natasha ve Bucky onun eğlence anlayışı yüzünden defalarca sabırlarını zorlamıştı.

Bir şeyi kabul ediyordu. Onun yaptığı yaramazlıklar sayesinde canı hiç sıkılmamış ve eğlenmişti. Hatta bazen düşüncelerinden bile uzaklaşmasına yardım etmişti. Ama tam karaya inmeleri yakınken geminin kaptanlarını daha çok çileden çıkarmasını önlese iyi olurdu.

Hızla ikisinin yanına gitti. "Bucky, lütfen onun kusuruna bakma. Çoğu zaman çocukça hareket eder..."

"Hiçte bile."

"Sen birşey söylersen tersini yapar..."

"Asla!"

"Aklına koyduğu şeyi yapmadan vazgeçmeyecek kadar inatçı..."

"Tamamen yalan."

"Ama her kusuruna rağmen mükemmel ve sadık bir arkadaş olur."

"Hadi oradan! Sen öyle- Bir dakika ne?"

Loki gülümseyerek Tony'e baktı. "Sen benim için değerli bir dostsun. Son söylediğimde ciddiydim."

Tony yüzündeki şaşkın ifadeyle kısa bir süre ona baktı. Ama sonra bakışlarını denize doğru çevirdi. Loki onun utandığını anlamıştı. Yine de belli etmedi.

Bucky sabırla bir iç çekerek başını salladı ve yanlarından uzaklaşıp dümenin başında olan Natasha'nın yanına gitti.

"Tony... Sakın yanımdan ayrılma ve lütfen bir kerecik olsun izin ver seni yönlendireyim."

"Peki Loki. Benim yüzümden seninde zarar görmeni istemem."

İrlanda'nın yakınında gemi çapa attı ve iki tayfanın kürek çektiği kayıkla kıyıya çıktılar. Onlar gelene kadar gemi burada bekleyecekti ve geri götürmek üzere hazırlığını yapacaktı. Bundan sonrasında sadece ikisi yola devam edecekti.

Atları üzerinde yolculuk ederlerken ikisi de aşırı sessizdi. Tony'le kendi iç güdülerine göre gidiyorlardı. Bir süre sonra açık alandan ormanlık alana girdiler.

"Tony birşey hissediyor musun?"

"Tuhaf gelecek ama evet, hissediyorum. Hatta gerçekten de tuhaf bir his."

Loki ona bir bakış atarken atı Armand'ın boynunu okşadı. "Ben çok az bir iz hissettim. Bu yüzden yönümü şaşırıyorum."

"Nedense ben çekiliyor gibiyim. Beni izle." Bunu der demez atını hızlandırdı. Loki de onu gözden kaybetmemek için atının hızını arttırdı.

***

"T'Challa nasıl?"

Wanda uyumakta olan adamın durumuna baktı. "Şu anda iyi. Zihnindeki tüm düşünceleri büyümle susturdum."

Stephen bir iç çekti. "İyi olmasına sevindim. Ama şimdi de aklım Thor da kalacak. Avcıların yakınına gitmesi bile tehlikeli."

Oyalama taktiği pek işe yaramayabilirdi. Bunu Thor da biliyordu ama diğer ejderhaların güvenliği ve Loki ile Tony'e zamanlama konusunda daha fazla şans oluşturmak için bu tehlikeli hamleyi yapmıştı.

"Umarım iyi olur Stephen. Yoksa Loki onun yokluğuna dayanamaz. Sana birşey olsa bende dayanamazdım çünkü."

Stephen onun yanına yaklaşıp kollarıyla vücudunu sardı. "Herşey yoluna girecek sevgilim. Loki ve Tony bir şekilde bu savaşı durduracaklar."

Jarvis kapıyı çalıp içeriye girdi. "Efendim... Yabancı biri geldi. Size çok gizli bir bilgi getirdiğini söylememi istedi."

Stephen eşinden ayrılıp Jarvis ile birlikte odadan çıktı. Şu anda her tür gizli bilgi çok değerli olabilirdi.

Salona geçtiği anda sarışın, yeşil gözlü güzel bir kadınla karşı karşıya kaldı. Aurası çok güçlüydü.

"Sen kimsin?"

Kadın çenesini gururla havaya kaldırdı. "Enchantress..."

Stephen'ın şaşkınlıktan gözleri büyüdü. "Sen o cadısın!"

Sarışın kadın onun tepkisine gülümsedi. Zor dönemlerinde bir anda ortaya çıkmıştı ve hayalet ejderha hakkında kimsenin bilmediği bir bilgi getirmişti.

***

Şimdiye kadar hikayelerimde hiç kullanmadığım bir Marvel karakteridir Enchantress. Marvel evrenini az çok bilenler bu güzelin 616 alternatifliğinde Kral Loki'nin yardımcısı ve kimbilir belki de tek arkadaşı olduğunu bilir. Sihir güçleri çok fazladır ki yeri geldiğinde Loki'ye bile kafa tutmuşluğu vardır. Bilmeyen Google'a yazıp araştırabilir.

 Bilmeyen Google'a yazıp araştırabilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin