"Hayır! Bunlar gerçek olamaz!"Gözleri cehennemi yaşamış olan alanda gezerken yaşlar yanaklarından aşağıya süzülüyordu. Her yer yanık ve kanla kaplıydı. Bir sürü ceset ortalık yerde yatıyordu. Çoğunluğu insanlara aitti. Ama ejderha vücutları da birçok mızrak ile deşilmişti.
Sevdiği adamı ararken her atışında yüreğine sancı giriyordu. Biraz ilerlediğinde Strange'in cansız vücudunu tanımadığı bir kadına siper etmiş olduğunu gördü. Eşi olduğunu tahmin etti. İkisinin kanı toprakta birbirine karışmıştı.
Biraz ilerisinde ise Tony yatıyordu. Vücudunun her yeri kanla boyanmış gibi ve gözleri düz bir şekilde boşluğa bakıyordu.
Bu görüntülerle korku yüreğini doldururken tepede aradığı kişiyi buldu.
Yaşlar boşalırken koştu ve kendini sevdiği adamın bedeninin yanına attı. "Thor!"
Gözünü açmıyordu. Altın saçları kanla kızıl renge dönmüştü. "THOR!"
Ne kadar bağırırsa bağırsın uyanmayacaktı. O sonsuzluğa doğru yol almıştı.
"Neden? Neden herkes ölürken ben hâlâ yaşıyorum? Thor..."
Yüreğindeki acıyla orada ağlarken gözleri ilerideki bir figürde takılı kaldı. Yaşlar akmaya devam etsede dikkatle ayakta duran adamı inceliyordu.
Sakin ve huzurla gülümseyen yapısı yaşlarını dindirdi. "Savaşı durdurabilirsin. Bul beni Loki."
"İyi de sen kimsin? Seni nasıl bulacağım? Bekle!"
"Loki uyan!"
Hızla gözlerini açıp sevdiği adamın mavilerine baktı. O anda içi rahatladı ama ağlamasını durduramadı. Sıkıca ona sarılıp göğsüne başını dayadı. Hepsi bir kabustu.
"Küçüğüm... Kabus mu gördün?"
"Evet."
"Anlatmak ister misin?"
"Hayır."
Büyük eli saçlarını okşarken ağlaması durdu. Bu gerçekten iyi gelmişti. "Thor... Birini bulmalıyım. Ama bu kişiyi hayatım boyunca hiç görmedim. Onu bulmamı sağlayacak bildiğin bir büyü var mı?"
"Üzgünüm ama yok sevgilim. Yine de Strange'in bildiği bir büyü olduğuna eminim. O ve eşi Wanda bu konuda daha uzman."
Eşi. O rüyasında gördüğü kadın olmalıydı. Gördüğünün sıradan bir kabus olduğunu düşünüp kendini kandırmayacaktı. Bunun bir tür kehânet olduğunu varsayarak o adamı arayacaktı ve savaşı durdurmanın yolu sadece rüyasında bir kere gördüğü adamdan geçiyorsa o zaman onu bulacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)
Fanfictionİnsanları kandırmayı ne kadar sevse de onların davranışlarından sıkılan Loki kaldığı kasabayı terk eder. Sadece sahip olduğu, asla vazgeçemediği atı ile yola çıkan Loki hava karardığında ve sağanak bir yağmura yakalandığında ilerlemekte olduğu orman...