"Neden bu kadar uzun sürdü?"Amora onun omzunu hafifçe okşadı. "Merak etme. Bir sorun olmayacak. Wanda çok güçlü bir cadı. Ufak bir sorunda bile hemen müdahale eder."
Thor ellerini sırtında birleştirdi ve sıkıntılı bir iç çekti. Odanın kapısının önünde biricik eşi ve bebeği için endişelenmeden duramıyordu.
İçeriden cılız bir ağlama sesi gelince sanki görebilecekmiş gibi gözlerini kapıya dikti. Heyecanlı bir sesle konuştu. "Doğdu!"
Amora onun bu heyecanlı yeni baba oluş hâline güldü. "Biraz sakin olmalısın."
Thor bakışlarını ona çevirdi. "Haklısın."
Kapı açıldığında ikisi de o tarafa baktı. Wanda kucağında kısacık sarı saçları olan bir bebek tutuyordu.
Amora onun tombul yanaklarını görünce "Aaa. Teyze oldum!"dedi heyecanla.
Bu seferde Thor sırıttı. "Bir de bana sakin ol dersin."
Wanda gülümseyerek kundaktaki bebeği babasının kucağıyla kavuşturdu. Kaslı kolları arasında minicik bu bedeni tutarken korku sardı içini. Bir gün eşini ve onu kaybetmek kesinlikle çıldırmasına neden olurdu.
'Lütfen benden önce ölmeyin.'
Bu cümle aklından geçerken dudaklarını bebeğinin alnına bastırdı. Kokusunu içine çektiğinde anında rahatladı.
Wanda "Loki seni içeride bekliyor. Herşey yolunda gitti."dedi.
Thor başını kaldırıp ona baktı. "Çok teşekkür ederim."
"Bir şey değil. Sen şanslısın. Asıl berbat durumda olan Steve. Eminim ikinci bir çocuk yapmaya niyetli olurlarsa kesinlikle Steve hamile kalmayı tercih edecektir. Tony dokuz ayda ona dokuz doğurtturdu çünkü."
Thor gülerek kucağında bebeğiyle içeri girdi. Amora başını içeri uzatıp "Tebrik ederim kardeşim. Sonra gelir seni ve bebeğinizi görürüm. Biraz baş başa vakit geçirin."deyip başını geri çekti ve kapıyı kapadı.
Thor Loki'nin yanına gelip yatağın kenarına oturdu ve bebeği onun göğsüne yavaşça bıraktı. Sonra onun siyah saçlarını okşayıp alnına bir öpücük kondurdu. "Böyle bir çocuk dünyaya getirdiğin için teşekkürler sevgili eşim. İkinizi de çok seviyorum. Ömrümü başta sana sonrasında oğluma adıyorum."
Loki gözleri hafif yaşlı bir şekilde göğsüne iyice sinen bebeğini sevdi. "O çok güzel bir şey Thor. Onu herşeyden korumalıyız."
"Gücümün son damlasına kadar ikinizi de koruyacağım."
Loki onun dudaklarına öpücük kondurdu. Bu adamla ilk karşı karşıya geldiğinde aklında sadece onu aldatmak, kandırmak vardı. Ev diyebileceği bir yere sahip olacağını ya da bir aile kuracağını hiç düşünmezdi ama olmuştu işte. Bundan sonrasında mutlu olmak onların elindeydi.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)
Fanfictionİnsanları kandırmayı ne kadar sevse de onların davranışlarından sıkılan Loki kaldığı kasabayı terk eder. Sadece sahip olduğu, asla vazgeçemediği atı ile yola çıkan Loki hava karardığında ve sağanak bir yağmura yakalandığında ilerlemekte olduğu orman...