31

506 52 122
                                    


Loki, Red Skull'un pentagramının üzerinde etkinleştirdiği kendi büyü işareti ile onun gücünü manipüle ederek arkadaşlarına yardımcı olmaya çalışıyordu. Uzaktan uzağa yaptığı bu büyünün her geçen dakika zayıflayacağını ve kendisini de zayıf düşüreceğini biliyordu. Ama herkes elinden geleni yaparken boş oturmayı kabul etmiyordu.

İhtiyar büyücü tam karşısına gelince kırmızı gözlerini ona çevirdi. Elindeki değneği uzattığını görünce ne demek istediğini anladı ve boş bir kısmından tuttu. Şimdi büyücü ve onun değneğinin gücü de destek olacaktı.

"Savaşı kazanacağız."diye mırıldandı.

***

Bu sırada Steve ve Tony'nin Red Skull'la aralarında yaşanan bir çarpışma vardı. Öyle hararetli bir savaştı ki Steve'le Tony'nin uyum içinde hareket ederek şaşırtmacalı taktik uygulamaları gerekmişti.

Steve üzerine gelen kırmızı bir ışık topundan kaçmak için kenara doğru atladı ve yerinde hızlıca doğrulup Tony'e baktı. Onun bakışlarını gören Tony, Red Skull'un odağını kendi üzerine çekmesi gerektiğini anladı. O Tony Stark'tı. Bunun için elbet bir çözümü olurdu.

"Hey domates kafalı! Bizi yenebileceğini mi sanıyorsun?"

Öfkeli düşman bakışlarını ona doğru çevirdi. Tony'nin istediği de tam buydu zaten.

Steve üst üste binmiş iki pentagramın bulunduğu noktaya ayak bastığı anda gözleri mavi mavi parladı. Kontrol artık ona geçmişti.

Dikkati dağılmış olan Red Skull pentagramın olduğu tarafa döndü. Gücün içine akmasını ve avcıları kontrol etmesini sağlayan kırmızı pentagramın ışığı soluklaşıyordu. Tekrar ortaya geçip kontrolü ele almazsa onun için herşey bitmiş olacaktı. Yüzyılların başarısı son bulacaktı.

Steve hırslandı ve ayağını kaldırıp tam işaretin ortasına güçlü bir darbe indirdi. Ejderha güçleri sayesinde kırmızı pentagram camdanmışçasına parçalara ayrıldı.

O anda birçok hayatın gücünü emen kırmızı sülük yere yığıldı. Kırmızı bir ışık vücudundan çıkarken bedeni yavaşça büzüştü. Kısa sürede geriye kurumuş kırmızı bir iskelet kaldı.

Tony iskelete yaklaşıp ayağıyla kafatasını kırdı ve sevgilisine bir bakış attı. Onun bir kaşını kaldırarak baktığını görünce çapkın bir gülümseyişle omuz silkti.

"Ne olur ne olmaz dedim. Bir daha canlanır falan."

Steve kahkaha atarak kollarını iki yana açtı. "Çek ayağını şu iğrenç mahluktanda gel bana sarıl sevgilim."

Tony kısa bir anlığına durumu idrak edemedi. Steve'se onun şaşkın bakışlar attığını görüp kendisi yaklaşarak kolundan tutup çekti ve sarıldı.

"Bitti."

Bir çocuk gibi ona sıkıca sarılan Tony derin bir nefes aldı. "Peki bizim için?"

"Yeni başlıyor sevgilim."

Tony mutlulukla gülümsedi. Duymak istediği tam olarak buydu.

***

Dışarıdaki avcılar şaşkın bir şekilde etraflarına bakarken onlara açıklama yapmak için Thor ortaya çıktı ve sesini yüksek tonda tutarak konuştu.

"Avcılar! Bugüne kadar atalarınız ve sizler bir iblis tarafından kontrol ediliyordunuz! Zihinleriniz kontrol edildiği için istemeyerek de olsa birçok mistik canlının sevdiği kişileri hayatlarından çaldınız! Bugün o iblisin ölümüyle savaşımız bitti! Eğer ki savaş bitmesin diyorsanız biz kalan son ejderhalar ve büyücüler sizleri yok edeceğiz!"

Avcıların lideri öne çıktı. "Sakin ol ejderha! Dediklerinize inanıyoruz ve barış olsun istiyoruz. Kayıplarınızı telafi edemeyiz ama kalanlarınızın yardıma ihtiyacı olursa hemen geliriz. Ve ayrıca..." Cebinden patlayan bir taş çıkarıp ona uzattı. "Bu size ait."

Thor altı taştan eksik olan parçayı alıp başını salladı. "Barış olsun o zaman."

Stephen'la Wanda'nın yanına gidip taşı onlara uzattı. Ama Stephen başını iki yana doğru sallayarak almadı. "Sende kalsın Thor onun taşıyıcısı öldü ve sendeki de eşin Loki de. Bundan sonra elindeki taşı sen koruyacaksın."

Thor başını sallayıp taşı cebine koydu. "Herkes toplansın! Gidiyoruz!"

"Hey! Bizsiz mi gidecektiniz?"

Thor sırıtarak Tony'e baktı. Arkadaşı her zamanki gibiydi. Sanki savaştan değilde balodan çıkıyormuş edasıyla yürüyordu sevdiğiyle el ele.

"Savaş alanında sevişirsin sanmıştım dostum."

Tony kahkaha attı. "Tam benden beklenecek bir şey değil m?"

Steve kaçamak bakışlar attı. "Aşağıda hadi sevişelim dedin Tony."

Bunu duyan herkes güldü. Stephen gözlerini devirdi. Küçük kardeşi her zamanki gibiydi. Aslında hiç değişmeyen karakteri onu özel yapan yegâne şeylerden biriydi.

Thor toplanan grupla yola çıkarken aklı Loki'deydi. Büyü yaparken sınırlarını fazla zorlamamış olmasını diliyordu. Çünkü şu anda bir türlü zihnen ona ulaşamıyordu.

***

Savaşımız bitti. Bakalım son bölümlerde neler olacak?

Bu arada Steve mi yoksa Tony mi sevişmede baskın karakter olsun?

🔥

DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin