Stark malikanesine gelene kadar içinde hissettiği tek şey korkuydu. Biricik eşine ve doğmamış çocuğuna karşı duyduğu endişeydi.Dostları yol boyunca onu rahatlatmaya çalışmış ama pek başarılı olamamıştı. Ne zaman ki Loki'nin ayakta gülümseyerek onları karşıladığını gördü, işte o zaman içindeki ateşe serin sular serpilirdi.
Jarvis'in açtığı kapıdan koşarak içeriye girdiğinde salona bakındı ve beklediği bir görüntünün aksine daha farklı bir şeyle karşılaştı. Loki'nin gözleri kırmızı ve teni masmaviydi. Ayrıca boynuzları vardı. Yine de sevdiği adamdı.
Rahat bir nefes alıp attığı büyük birkaç adımda karşısına gelip ona sıkıca sarıldı. Keskin soğuk bir anda tenini ısırınca hafifçe geri çekildi ve onun yüzüne dokundu. Parmakları acı verici bir soğukla maviye dönerken Loki onu iterek uzaklaştı.
"Dokunma!"
"Loki... Sevgilim neler oluyor?"
Loki'nin gözünden akan yaşlar yanağından aşağıya fazla inemeden donup orada kalıyordu. "Do-Dokunursan sende onun gibi ö-ölürsün..."
Onun gibi?
Bakışları yerdeki donmuş bedene döndü. Yaşlı bir adamın vücuduna benziyordu. Bir büyücü müydü acaba?
"Hayır!"
Steve'in salonda bağırışını duyunca Thor ona döndü. Koşarken içeriye girmiş ve yaşlı adamın vücudu önünde yere diz çökmüştü. Gözünden yaşlar akıyor, acısını gizleyemiyordu.
"Bu ihtiyar kim?"
Enchantress üzgün bir şekilde olan biteni izlerken zayıf bir ses tonuyla konuştu. "O Steve'e yıllarca bakmış, koruyup kollamış ve her tür zorlukla savaşması için onu eğitmiş bir büyücü. Aynı zamanda bana da kol kanat germiş iyi yürekli bir ihtiyar."
Bunları duyan Loki daha çok ağlamaya başladı. En kötüsü içeride bir anda kar fırtınası oluşmaya başlamasıydı.
"Benim yüzümden!"
Tony Steve'in yanına giderken bağırdı. "Thor! Loki'yi sakinleştir!"
Stephen "Taşın gücü çok yoğun kapatması gerek."diye seslendi.
"Abi nasıl birden kapatsın! Kapatma tuşumu var bunun! Şu anda duygusal anlamda iyi değil!"
"Sen sus Tony! Susta Steve'i sakinleştir!"
Tony dudak büzüp sevgilisinin yanına oturdu ve ona sarıldı. Bu seferlik abisini dinleyecekti. Çünkü haklıydı.
Steve, Tony'e sıkıca sarılıp yüzünü omzuna gömerek hüngür hüngür ağlamaya devam etti. Babası gibi ilgilenen ihtiyarı çok seviyordu ama şimdi kaybetmişti. Ve o da tek dayanağına tutunmuştu. Yani Tony'e.
Thor cebindeki taşı çıkarıp gücünü kullanarak Loki'ye yaklaştı ve ona sarıldı. "Buradayım küçüğüm. Ve ne olursa olsun hiç bir yere gitmiyorum. Şimdi sakinleş. Beni, bebeğimizi ve geleceğimizi düşün. Taşın sana verdiği gücü kapatabilirsin. O her zaman senin bir parçan olacak ama gerektiği zaman dışarı çıkmalı. Şimdi güvendeyiz."
Loki onun sıcaklığını kabul edip sevgisini hissetti. Sakinleşirken teni ve gözleri eski rengini aldı. Sonrasında kendinden geçerek bedenini sevdiği adamın kolları arasına bıraktı.
"Herşey güzel olacak sevgilim." Onun siyah saçlarını okşarken bir an bile bırakmadı.
***
Thor yatak odasına yatırdığı eşinin uyanmasını beklerken onun saçlarını ve yanağını okşuyor arada küçük öpücükler bırakıyordu. Wanda'nın yaptığı kontrole göre eşi de bebeği de çok sağlıklıydı. Her hangi bir sorun yoktu.
"İkinizi de çok seviyorum." Hem eşine hem de doğmamış bebeğine atıfta bulundu. Yıllar boyu süren savaş bitmişti ve artık özgür bir şekilde herkes hayatlarına odaklanabilecekti.
"Herkes iyi mi Thor?"
Sevdiğinin kokusuyla o kadar çok dalıp gitmişti ki onun uyandığını bile fark etmemişti. "Evet küçüğüm. Sadece Steve biraz sarsıldı. Onun için değerli biriydi. Ama merak etme, seni suçlamadığını söyledi."
Loki gözünden akan yaşı durduramadı ve yan dönüp eşinin sıcak bedenine sarılarak ondan manevi kuvvet aldı. "Yine de beni affetmesini isteyeceğim."
Thor onun sırtını okşarken usulca konuştu. "Sen bilirsin sevdiğim ama zaten affedildiğini bil."
"Olsun. İçim rahat etmez."
"Bebeğim yarın konuşursun. Herkes odalarına dinlenmeye çekildi. Şimdilik uyuyalım. Ne dersin biricik eşim?"
Loki başını onun göğsüne gömüp gözlerini kapadı. "Bana uyar aşkım."
O uykuya dalana kadar Thor bekledi. Ne zaman derin nefesler alıp verdi, o zaman kendisi de uyudu. Her zaman önceliği eşi ve bebeği olacaktı. Onları kendinden bile önde tutacaktı.
***
Neyse ucuz atlattık. Herşey bu âşıklar için yolunda. Sonra ki bölüm diğer âşıklara bakacağız.
🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANCE WİTH THE DRAGON - (THORKİ)
Fanfictionİnsanları kandırmayı ne kadar sevse de onların davranışlarından sıkılan Loki kaldığı kasabayı terk eder. Sadece sahip olduğu, asla vazgeçemediği atı ile yola çıkan Loki hava karardığında ve sağanak bir yağmura yakalandığında ilerlemekte olduğu orman...