Už jsou to 2 týdny.
2 týdny, co jsem byla u Andyho.
2 týdny, co se ten debil ani jednou neozval.
2 týdny, co jsem mu volala, ale přesto to nezvedl a já měla čím dál tím větší strach jestli se mu něco nestalo.
Před několika dny mi konečně sundaly mojí ortézu a já mohla zase skotačit jako srnka v lese.
K mé smůle mi vzaly moje dvě nejlepší kamarádky, které už zřejmě nikdy neuvidím, tak trochu jsem si připadala jako v Titanicu, když jsem se s nimi loučila a nechtěla je opustit. Doktoři se na mě dívali jako, kdybych byla na drogách a nebyli daleko od pravdy, zřejmě za to mohly jejich úžasný léky, co mi dali, abych se rychleji uzdravila.
„Bee?" Zakřičí táta.
„Co je?" Odpovím.
„Myslíš, že je tohle dobrý?" Zeptá se, když dojde do obýváku.
Nevěřícně jsem se na něho dívala a snažila jsem se, abych nevybouchla smíchy, bohužel se mi to nedařilo a po mém zděšeném obličeji následoval totální výbuch smíchu.
„Co to proboha je, to si hraješ na baletku?" Dostanu ze sebe mezi smíchem.
„Abys věděla, to byla móda mých mladých let." Prskne uraženě a založí si ruce na prsou.
Můj milovaný stvořitel měl na sobě dost zvláštní kostým z dob raz dva a vypadal jak Elvis Presley, vlasy měl vyčesané nahoru a v ruce držel Lenonky.
„Kde si to vzal?" Povím.
„Na půdě." Zaculí se na mě.
„Doufám, že to plánuješ vyhodit." Zdvihnu obočí.
„Spíš jsem plánoval, že bych si to vzal na koncert."
„Varuju tě tati, jestli si to vezmeš na váš koncert, tak už nebudu tvoje dcera."
„Tím líp aspoň ušetřím." Odpoví.
Otevřu pusu do velkého O a zamračím se na něho.
„Tak to sis posral, jdu ven." Zamumlám, zvednu se z pohovky a odejdu pryč.
„Vezmi si mobil a přijď brzo." Křikne po mně.
Zakoulím očima, popadnu svojí bundu a vydám se do zataženého LA. Poslední dobou ani jiné počasí tady není. Rozhodla jsem se, že se stavím ve Starbucks pro nějaké dobré kafe.
„Dobrý den jedno karamelový latté." Povím mile na prodavačku.
Jenom kývne a začne ho připravovat.
Přebíhala jsem zrovna silnici, když něco upoutalo mojí pozornost nebo spíš někdo. Za sklem kavárny seděl Andy to by ještě nebylo tak divné, kdyby naproti němu neseděla dívka, která vypadala jako ta, kterou má v pokoji v rámečku.
Ta dívka, která měla být zřejmě mrtvá, tak vůbec nevypadala. Nadšeně o něčem mluvila a poté se k němu naklonila a políbila ho. Nechal jí, neodstrčil jí, víc si jí k sobě přitiskl a polibky obětoval.
Upustila jsem svoje latté na zem a nevěřícně se na ně dívala. Oči se mi zaplňovaly slzami a moje nohy jako, kdyby zkameněly.
Pohled třetí osoby + pusťte si písničku v multimédiích.
V tu chvíli se to stalo, chlapec otočil svojí hlavu, aby viděl na venkovní lidi, který pobíhali do práce a spatřil jí.
Okamžitě vstal od stolu a vyběhl z kavárny.
ČTEŠ
Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCE
FanficCo je směšné? Všechno, pokud se to děje někomu jinému. - Voltaire / TEAM RANDY / Andy Biersack & Rebecca Pitts ( copyright: @TheCruella ) 2014-2015 Varování: vulgarismy a špatný humor. PRVNÍ ZVEŘEJNĚNÝ PŘÍBĚH ZDE NA WATTPADU, BER...