Zaraženě se na něho začnu, podívám a v ruce svírám svojí mikinu.
„Cože?" Vykoktám.
„Ptám se,proč máš tady mojí bundu."
„Nevím." Vlastně to byla pravda sama nevím,proč jí tady mám.
„Takže ty nevíš?" Zvýší hlas.
Cuknu sebou,takhle se nikdy nechoval a to už jsem ho viděla párkrát opilého.
„Andy uklidni se je to,jenom bunda." Protočím očima mikinu hodím na postel a přejdu ke skříni,abych si vzala čistý oblečení.
„Je to,ale moje bunda."
„Ježiši, Andy já ti jí neberu,tak si jí vezmi sama nevím,jak se tady objevila."
„Proč si na mě,tak nepříjemná?"
„Já?" Otočím se k němu.
„Ty tady na mě zvyšuješ hlas,kvůli debilní bundě!"
„Jsi,tak hrozně sexy,když si rozčílená." Zachraptí a usměje se.
„Děláš si prdel?" Dám si jednu ruku v bok a čekám na jeho odpověď.
„Ne myslím,to vážně." Přejde ke mně a natáhne ke mně svojí ruku.
„Nešahej na mě." Procedím skrz zuby a uhnu,před jeho rukou.
„No,tak nebuď nepřístupná."
„Měl by si jít dolů,kluci tě už shání."
„Půjdu dolů,ale nejdřív si spolu užijeme jako v hotelu." Udělá pár kroků, při kterých nás dělili od sebe už jenom pár centimetrů.
„Andy jsi opilý, jdi dolů a nech mě být." Promluvím a chci mu udělat volný průchod ke dveřím,aby mohl odejít.
„Ale no,tak víš moc dobře jako já,že to chceš taky." Natáhne se po mě a chytne mě za zápěstí.
„Pusť mě." Řeknu a snažím se mu dostat z jeho pevnýho sevření.
„Ne." Opile se na mě uculí.
„Vím moc dobře,že to chceš jako já." Svoje rty přitiskne na můj krk.
„Přestaň!" Vykřiknu a začnu sebou házet.
Povolí stisk a já vytrhnu svojí ruku z jeho sevření. Napřáhnu se a vrazím mu facku. Jeho hlava odletí na stranu a začne se, tam rýsovat červený obtisk. Chytne se za postižené místo a vražedně se na mě podívá.
„Vypadni." Zavrčím.
„Nikdo mě nebude mlátit." Zvýší hlas a odhodí mě na postel.
Vykřiknu a snažím se rychle dostat pryč od něho. Okamžitě zareaguje a přitiskne mě na postel, sedne si na moje nohy,abych se nemohla hýbat, a svýma rukama přidrží té mé nad hlavou. Vyděšeně se na něho dívám a bojím se pomyslet,na to co se stane dál.
„Nech mě být." Křiknu,ale můj hlas selže a vyjde z mé pusy jen nesrozumitelná věta.
„Bude se ti to líbit,ale nesmíš být tak ztuhlá jinak si to vůbec neužiješ." Ušklíbne se.
„Andy no,tak přestaň tohle už přestává být legrace."
„Neboj se legrace teprve přijde." Konečky prstů mi přejede po čelisti.
Dech se mi zastaví,když jeho ruce začnou šmátrat po mém těle, moje oči se nedobrovolně začnou plnit slzy a začnu mít ten známý pocit v žaludku,co jsem měla vždycky s Markusem.
ČTEŠ
Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCE
FanfictionCo je směšné? Všechno, pokud se to děje někomu jinému. - Voltaire / TEAM RANDY / Andy Biersack & Rebecca Pitts ( copyright: @TheCruella ) 2014-2015 Varování: vulgarismy a špatný humor. PRVNÍ ZVEŘEJNĚNÝ PŘÍBĚH ZDE NA WATTPADU, BER...