Překvapení.

5.1K 337 20
                                    

Po dlouhým týdnu se konečně doktoři rozhodli,že mě pustí,ale pod přísným dohledem. Všechno jsem jim samozřejmě odkývala,kdyby jen tušili co se u nás děje za věci nechali by si mě tam ještě další týden anebo měsíc.

„Koukej, co mi půjčili!" křikne CC s vozíčkem pro invalidy a přijede s ním k mé posteli.

„Půjčili? To se mi nějak nezdá,že si jim ho ukradnul." odpovím.

„Hele, ta sexy sestřička řekla,že se prý teď nemáš moc namáhat,takže proto mi přidělili tohle,abychom tě aspoň odvezli k autu."

Protočím očima nad jeho vysvětlovacím monologem a sednu si do vozíčku.

„Jinxxi, ty vezmi věci, já beru tady slečnu." křikne CC a rozjede se se mnou na chodbu.

„Si připravená?"

„CC ani to nezkou-."

Nestihla jsem to ani doříct a on se se mnou rozeběhnul obrovskou rychlostí po chodbě, vykřikla jsem překvapením a držela se rukojetí zuby nehty.

„CC, ty hovado!" zakřičím,když prudce zatočí,že málem vypadla.

„Neříkala jsi,že máš ráda rychlou jízdu?" poví a zpomalí tempo.

„A taky jsem říkala,že mám ráda svůj život."

„Moc to prožíváš."

„Počkej já ti to připomenu."

Dojedeme k tátovýmu auto, stoupla jsem si z vozíčku a sedla jsem si do auta připoutala jsem se a  čekala než přijde táta a vyjedeme k nám domů.

-

Po hodině cesty konečně auto zastavilo a já byla štěstím bez sebe, protože jsem potřebovala hrozně na záchod, otevřela jsem dveře od auta a rychlím krokem jsem došla ke dveřím.

„Co děláš, vždyť se ti něco stane, já bych tě odnesl domů." křikne táta,když zamkne auto a popadne moje tašky, kluci vystoupí ze svých aut a rozejdou se ke mně.

„Jindy bych to vážně ocenila,ale mám močák jako veverka a potřebuju hrozně čůrat,tak sakra pohni nebo to už nevydržím!" prosebně se podívám na tátu,který má pobavený výraz a schválně ještě zpomalí,aby si to užil.

„Já myslím,že to není jediný, co máš malý." odpoví Andy.

„Jo, to ty bys mohl vyprávět co?" ušklíbnu se.

Usměv z tváře mu hned zmizí a nahodí svůj vražedný výraz.

„1:1 kotě." sladce se na něho usměju a táta dojde konečně ke dveřím a odemkne.

Já vyběhnu dovnitř a málem zakopnu o psa, který byl rozvalený uprostřed kuchyně. Doběhnu na záchod a vykonám potřebu. Otevřu dveře a málem narazím do CC.

„Ty vole Rebecco, ty máš snad niagarský vodopády ne?"

„Ty uchyle ty si mě poslouchal?"

„To nešlo přeslechnout."

Radši to nekomentuju obejdu ho a dojdu do obýváku,když ale uvidím kdo tam stojí začne mi rychle bít srdce.

„Mami!" vypísknu, přiběhnu k ní a obejmu jí.

„Ahoj zlatíčko." odpoví a objetí mi oplatí.

„Co tady proboha děláš." řeknu,ale otočím se na tátu,aby poznal,že se ptám jeho.

Táta jenom pokrčí rameny a podívá se na mámu.

„Ahoj Ello."

„Jaku." kývne na něho a svůj pohled upře na mě.

Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat