Pečení. (X)

5K 345 28
                                    

Jakmile jsem vyšla schody nahoru. Koupelna byla přesně,tam kde mi řekl první dveře nalevo. Mojí pozornost,ale upoutali dveře na konci chodby, vím neměla bych takhle šmejdit,ale zvědavost mě užírala po špičkách jsem došla,až ke dveřím a pomalu jsem je otevřela. Nakoukla jsem dovnitř a zjistila jsem,že to byla ložnice. On si snad potrpí na tom,aby všechno bylo velký. Uprostřed byla obrovská postel s černým povlečením, zdi byli namalovaný na bílo s prvky červený. Vlezla jsem dovnitř a potichu jsem za sebou zavřela dveře. Naproti posteli byla na zdi plazmová televize a pod ní byla černá skříňka na,který byli položený ovladače,sluchátka, flašky s alkoholem a rámečky s fotkami na jednom byl Andy s nějakou ženou s zrzavými vlasy podle všeho to byla nejspíš jeho máma v druhým rámečku byl zase s chlapem zřejmě jeho táta. Usmála jsem se nad tím,že má v pokoji vystavený jejich fotky. Došla jsem k nočnímu stolku na kterým měl položený notebook a pod ním trčela další fotka posunula jsem notebook a vyndala jsem fotku,co se skrývala po ním. Byl na ní on a nějaký blonďatá dívka a usmívali se do kamery. Bodl mě pocit žárlivosti, třeba to je jenom jeho sestra,ačkoliv má vůbec sourozence? Zamyšleně jsem se dívala na fotku.

„Jsi přesně jako Ella." Ozve hlas zamnou.

Cuknu sebou a narazím do skříňky zamnou, za záda si schovám fotku,aby jí neviděl.

„Co tím myslíš?" Vykoktám.

„Jednou,když tu byla Ella,tak se mě zeptala kde je koupelna a místo toho,aby šla do koupelny stačila mi prošmejdit ještě celý barák." Odpoví a opře se o roh zdi.

„Já tu nešmejdila." Plácnu první věc,která mě napadla a hned zčervenám pustím fotku a přejdu k němu.

„Vážně?" Zvedne pobaveně obočí.

„Dobře fajn,trochu jsem šmejdila,ale nikam jsem ti nelezla."

„Omlouvám se." Dodám ještě a podívám se na něho,abych z jeho tváře vyčetla, jestli není náhodou naštvaný.

„Našla jsi něco zajímavýho?"

„Ne." Zalžu.

„Lhát ti moc nejde,ale fajn zůstaneme u toho."

Jeho ruka mě zastaví,když se chystám vyjít na chodbu.

„Měla jsi mi říct rovnou,že chceš šmejdit aspoň bych měl důvod tady uklidit."

Divila jsem se, že to bere v klidu. Já být v jeho kůži,tak dotyčnýho seřvu,že už se nikdy nevzpamatuje. Nebo bych aspoň dala na jevo,že mi to vadí,když mi někde leze do pokoje bez dovolení. Až teď mi došlo,co jsem udělala. Měla jsem zkrátka dojít jenom do koupelny a jít zase zpátky. Za to můžou ty matčiny geny.

„Dost se divím,že to bereš, tak v klidu." Vypustím z úst dřív,než si to promyslím.

Dívám se na jeho tvář jeho úšklebek se ještě víc zvětšuje.

„A jak bych to měl brát?"

„Měl by si být naštvaný."

„Proč?"
„Nikomu se nelíbí,když někdo cizí šmejdí v jejich ložnici."

„Jenže ty nejsi cizí." Pokrčí rameny.

„To,že máme společnýho tátu nás nedělá nějak bližší." Odpovím vyjdu na chodbu a dojdu konečně ke správným dveří.

I koupelnu měl velkou. Sakra až přijedu domu,tak chci, aby táta začal rekonstruovat jeho barák z doby raz dva. Měl dokonce i vanu a sprchu. Né,že by to u táty nebylo,ale tohle je o dost větší než to co má táta. Celou koupelnu má sladěnou do tmavě modrý. Začnu otvírat náhodný šuplíky,abych našla lékárničku.

Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat