Výměna čísel.

7.8K 425 10
                                    

Ani si nepamatuju v kolik jsem šla večer spát, kluci mi vyprávěli svoje zážitky z turné a vystoupení. Pokud jsem někdy řekla,že je táta nešťastný tak jsem lhala,když jsem se na něho dívala a viděla, jak se směje a blbne s klukama musela jsem se nad tím pousmát jsem ráda, že je šťastný pak jsem šťastná i já. Vím asi to zní divně,ale je to tak. Na to,že je mu 33 a je nejstarší tak se chová jako nějaký puberťák.

(pozn. Věk je vymyšlený Jakovi je 33,Jinxxovi 29,CC 27,Ashley 25 a Andymu 23. Taky prosím nehleďte na to,že kdyby se to vypočítalo tak by měl Rebeccu v 15, děkuju.)

Seběhla jsem schody dolů a hned mě upoutal papírek položený na lince, přešla jsem k němu a přečetla jsem si ho.

„Dobrý ráno, jsem ve studiu udělej si snídani a potom za mnou přijeď táta xx :)"

Podívala jsem se na hodiny, které ukazovaly čas 12:00, vyběhla jsem schody do pokoje a oblíkla jsem si legíny s kapsami a bílý tílko.
Před sebe jsem si vzala černou mikinu, vzala jsem mobil ze stolku + doklady a sešla jsem schody dolů, vzala jsem si klíče od mercedesu a jela jsem za tátou.

Vstoupila jsem do studia a za pultem, už seděla moje nejlepší kamarádka blbá blondýna.

„Můžu projít anebo zavoláš zase ochranku?" zeptám se jí a mile se na ní usměju.

„Klidně můžeš jít, už jsem byla informovaná kdo jsi." prskne a věnuje se dál něčemu na počítači.

„Jak překvapivé,že byla informovaná kdo jsem." šeptnu si pro sebe a vyjedu nahoru výtahem.

Projdu několik chodeb a spočinu před posledními dveřmi. Vstoupím dovnitř a spatřím Jinxxe, který sedí na pohovce zády ke mně a něco dělá na mobilu a v ruce drží bagetu, potichu se k němu přiblížím a zakousnu se do bagety.

„Co to?!" otočí se na mě a vražedně se na mě podívá.

„Normální lidi,když přijdou, tak pozdraví a ne,že se zakousnou do cizího jídla." poví.

Jen pokrčím rameny a zaculím se na něho a snažím se rychle přežvykovat.

„Si mi sežrala půlku!" vykřikne,když se podívá na bagetu.

„To sežrala i ten obal ne?" zeptá se CC a podívá se na bagetu,kterou jsem ukousla.

„Ne." odpovím,když konečně rozkoušu bagetu.

„Nekecej tady mi půlka chybí." naštvaně řekne Jinxx.

„Chcete říct,že jsem vážně sežrala obal." vyděšeně vypísknu a rychle se napiju nejbližší vody.

Jinxx a CC se začnou smát nad mým výrazem.

„Lháři!" vykřiknu.

„Taky uvěříš všemu,ale ten obal měl na mále." řekne se smíchem CC.

Jen protočím očima a sednu si na pohovku. Za chvilku se ke mně přisune CC a sedne si na opěradlo.

„Nebuď uražená." poví a drkne do mě.

„Nemluv na mě." odpovím.

„Ale no tak." drkne znova do mě.

Otočím se k němu a taky do něho drknu a on přepadne přes sedačku. Začnu se strašně smát a kluci se na mě nechápavě podívají, a když vidí CCho na zemi s nataženýma nohama, jak se snaží vyškrábat nahoru taky se začnou  smát.

„Ty jsi hrozná!" vyprskne CC,když se konečně vyhrabe ze země.

„A ty jsi zase dobrý hadr na podlahu." povím a zaculím se na něho. Přisedne si vedle mě a svým zadkem se mě snaží odstrčit.

Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat