Otřes mozku.

5.7K 402 9
                                    

Všichni jsme se vydali zpátky do studia, Andy kulhal a každou chvíli skučel, že ho temný rytíř hrozně bolí. Vstoupili jsme dovnitř a upoutal mě Ash na jehož klíně seděla holka z recepce.

„Co tady sakra dělá blbá blondýna?" šeptnu si pro sebe.

„Kdo, že?" zeptá se CC.

„Blbá blondýna." odpovím.

„Cože? Proč blbá blondýna?"

„To by jsi nepochopil."

„Může mi někdo přinést led?" zaskučí Andy, sedne si na pohovku a rozepne si kalhoty.

„Ty se naotravuješ." protočím očima a dojdu do mini kuchyňky, z lednice vezmu kostky ledu a hodím je do pytlíku, dojdu zpátky a hodím mu led na zasažené místo. Vykřikne a rychle si led zvedne.

„Jsi normální?! Já ho nechci nechat zmrznout, jen ho chci ochladit, aby mi neotekl." vykřikne.

„To se toho stane, když z tvýho temnýho rytíře stane oteklý rytíř." protočím očima a sednu si vedle něho.

Blbá blondýna akorát něco šeptala Ashovi, byla jsem si stoprocentně jistá, o čem se baví.

„Nepůjdeme už Ashi? Pod tím tričkem nic nemám a už se na tebe těším." šeptne mu, bohužel ji slyšel snad každý v týhle místnosti, Jinxx zvednul obočí a hodil na ní nějaký obličej.

„Z toho si nic nedělej, že pod tim tričkem nic nemáš, to doroste." Křiknu na ni a kluci se začnou smát, Ashley se snažil držet vážný výraz, ale moc dlouho mu to nevydrželo a během chvilky vyprsknul smíchy. Blbá blondýna se na mě vražedně podívala.

„A to jsem myslela, že bychom mohly být kamarádky." prskne a zvedne se z Ashleyho klína.

„Já se snažím kamarádit pouze se stejnými lidmi, takže narozdíl od tebe." povím a ukážu na svoje prsa.

„Tady něco mám." dořeknu a zaculím se na ni, CC sklouzne z pohovky a začne se smát do země. Tátovi tekly slzy od smíchu, ale i tak se snažil udržet vážný výraz. Blondýna nasraně odešla a nezapomněla ještě prásknout dveřmi.

„Ty dveře za to nemůžou!" křiknu po ní a začnu se smát.

Když jsme se všichni uklidnili, Ash si začal poplácávat kapsy.

„Neviděl někdo můj telefon?" zeptá se a zvedne se z pohovky a začne ho hledat.

„Třeba ti ho vzala." pokrčím rameny.

„To doufám, že ne, kdyby viděla ty fotky, tak s ní už nikdy mít nic nebudu." odpoví.

„Chlapy." protočím očima.

„Puč mi telefon." řekne.

„Proč?" zeptám se.

„Zavolám si od tebe na můj mobil." odpoví.

„Nemůžeš říct někomu jinýmu?"

„Jako jediná s ním teď nic neděláš."

Poraženecky jsem ho vytáhla z kapsy a podala mu ho. Něco tam naklikal a potom se začal smát.

„Jinxx z Calzedonie?" pobaveně na mě zvedne obočí.

„Cože?!" vykřikne Jinxx.

„Slíbila jsi, že to takhle nepojmenuješ." poví.

„Mě tam má jako kouzelnou vílu." zasní se CC.

„Tím bych si nebyl tak jistý." odpoví Ash.

Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat