Hádka.

6.6K 401 9
                                    

„Andy?! Pane bože, co se ti stalo." vypísknu, Andy stál na prahu mezi kuchyní a obývákem. Sjela jsem ho pohledem od shora dolů. Kolem pasu měl uvázaný ručník a po těle mu stékaly kapky ze sprchy i když na něm měl plno mouky i tak jsem se musela kousnout do rtu při pohledu na jeho tělo, očima jsem se mu podívala do obličeje pokrytý moukou.

„Nedělej ze sebe blbou moc dobře vím,že v tom máš prsty." řekne naštvaně.

Jinxx, který poklidně jedl svůj toast se ihned začal dusit, když spatřil Andyho.

„Já? Jak tě to vůbec nepadlo co když to byl CC?!" povím na svou obhajobu.

Jakmile jsem vyslovila CCho jméno,tak se objevil za Andyho ramenem a ve vlasech měl taky mouku.

„Kdybych mu to udělal,tak se nenechám taky pokrýt moukou." odpoví CC.

„Jsem v prdeli." povím a zaculím se na Andyho,který má furt kamenný výraz a kdyby pohled zabíjel jsem už dávno mrtvá.

„Na svou obranu můžu jenom říct, že to nemělo být směřovaný pro tebe,ale pro tátu."

„Cože?" vykřikne táta, který se ukáže konečně v kuchyni.

„Měla to být pomsta za to,že si mě vyfakoval!"

„Navíc voda teče,tak nevím co řešíš prostě se vrať do koupelny a smyj to ze sebe je to jenom mouka." dodám v klidu a sednu si na gauč.
Najednou uslyším blížící se kroky a podívám se na nasranýho Andyho, jak jde pomalu ke mně, ruce má v pěst a vraždí mě pohledem. Rychle vyskočím do stoje a obejdu pohovku,aby se tak ke mně nedostal.

„Kam si myslíš,že jdeš koupelna je na druhou stranu." řeknu.

Ignoroval mě a šel dál ke mně.

„Běž ode mě Andy!" vykřiknu.

Prošel uličkou, která dělila pohovku od stolku a šel ke mně. Rychle jsem oběhla gauč a snažila se utéct. Jakmile jsem mířila do kuchyně popadli mě něčí ruce kolem pasu a drželi mě. Tu voňavku bych poznala všude.

„Tati, okamžitě mě pusť." začnu sebou mrskat a snažím se mu vytrhnout, ale během toho se ke mně už dostal Andy.

„Teď půjdeš s Andym a pomůžeš mu to dostat pryč." poví táta a pustí mě, Andy mě chytne za zápěstí a táhne mě nahoru.

„Jako,kdyby si nedokázal smýt mouku." protočím očima.

„Neprovokuj." zavrčí Andy.

Když jsem otevřela dveře do koupelny zarazila jsem se v půlce kroku, mouka byla snad úplně všude na zemi, na zrcadle,ve sprše, v umyvadle moukou byly pokrytý šampony,kartáčky,voňavky úplně všechno.

„Ty vole." vydechnu,když si to všechno prohlídnu. Vstoupím dovnitř a hned se mi mouka přilepí na bosé nohy.

,,Tak fajn,tak se běž osprchovat, já se to tu pokusím vrátit do normálního stavu."

Nic mi neodpověděl a jen vstoupil do sprchy a pustil vodu.

Sfoukla jsem z umyvadla mouku a rozhlídla se po nějakým hadru. Otřela jsem zrcadlo a spláchla jsem mouku z umyvadla, kelímek ve kterým byly kartáčky jsem očistila a začala jsem otírat kachličky, když se dvířka od sprchy otevřeli.

„Nestoupej na podlahu jestli nechceš mít na sobě zase mouku." upozorním ho.

„Fajn." odsekne. On mi právě odpověděl,takže neztratil hlas jak jsem si myslela.

„Když tě to potěší ta mouka ti slušela." odpovím otočím se k němu a usměju se,ale to co udělal bych opravdu nečekala, nabral hrst mouky ze země a mrsknul mi jí do obličeje.

Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat