Andy zastavil před domem a vypnul motor.
„Dnešek jsem si vážně užila." Usměju se na něho a odepnu si pás.
„Jo to já taky,takže nelituješ,že si šla semnou na večeři?"
„Ne to opravdu ne myslím,že to byla ta nejlepší večeře co jsem,kdy zažila." Rozesměju se při vzpomínce,kdy nás vyvedli z dalšího McDonald's,co jsme navštívili.
„Jsem rád,že si se bavila,takže příště navštívíme Burger King?"
„Anebo bychom mohli zkusit Subway." Povím.
„Takže semnou budeš chodit na večeři, dokud neobjedeme všechny řetězce fast foodu?" Zeptá se.
„Přesně,tak. Takže doufám,že si jich vymyslíš co nejvíc."
„No jestli nás z nich budou vyhazovat jako z McDonald's,tak to nám jich už tolik nezbývá."
„Já myslím,že něco vymyslíš."
„Takže zatím se měj a dobrou."
Nahnu se a chci ho políbit na tvář,ale on pootočí hlavu a svými rty se přitisknu na ty jeho. Ztuhnu v pohybu a hned se od něho odtáhnu.
„Ehm." Vydám ze sebe a podívám se na svoje ruce.
Jeho konečky prstu chytnou mojí bradu a otočí si mě čelem k sobě. Nahne se ke mně a znovu mě políbí. Pootevřu víc ústa a on svým jazykem vpluje dovnitř.
/pozn. Nejdebilnější věta, co jsem kdy napsala a že jsem jich napsala sakra hodně. Jsem jediná, která při čtení slova „vpluje" si představila loďku, jak někam vplouvá? :D/
Rukou jsem mu projela ve vlasech a víc si ho přitáhla k sobě. Přehoupla jsem se na jeho klín. Můj mozek přestal fungovat a já měla pocit jako,kdyby mě ovládal někdo jiný. Jeho ruka zabloudila pod moje šaty k lemu kalhotkám. V tu chvíli jsem měla pocit jako,kdybych se probudila. Odtáhla jsem se od něho a zádami se opřela lehce o volant. Zhluboka jsme oddechovali a vzájemně jsme se dívali do očí. Vrátila jsem se zpátky na svoje místo spolujezdce.
„Rebecco." Poví Andy.
„Ne teď nemluv." Odpovím a snažím se vzpamatovat z toho, co se tu před pár minutami stalo.
Rukou jsem si prohrábla vlasy a vydechla jsem přebytečný vzduch.
„Tohle se nikdy nestalo to,co děláme je špatný." Ruce si dám před obličej.
„Špatný?" Zeptá se.
„Přesně,tak."
„Není,co je na tom špatnýho?"
„Všechno nejdřív si to byl ty,kdo řekl, že to co se stalo na Hawaii, zůstane na Hawaii. Teď to bude já,kdo řekne,že všechno co se stalo v tomhle autě zůstane v autě. Zkrátka se to nesmí už znovu opakovat."
„A ty tomu opravdu věříš?"
„Budu muset."
„Víš moc dobře jako já,že ať chceš nebo ne zase se to stane,tak se tomu nebraň."
„Andy měl by si pochopit,že nejsem žádná děvka,takže tohle všechno nebudu dělat, s někým s kým nic nemám a ty očividně o vztah nestojíš a já vlastně taky ne, nebo spíš nestojím o vztah s tebou."
„Jak můžeš vědět,že vztah nechci?"
„Prosím tě Andy vždyť vidím,jak střídáš holky máš je jenom na sex a ty by si stál o vztah?" Otočím se k němu,abych mu viděla do tváře.
ČTEŠ
Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCE
FanficCo je směšné? Všechno, pokud se to děje někomu jinému. - Voltaire / TEAM RANDY / Andy Biersack & Rebecca Pitts ( copyright: @TheCruella ) 2014-2015 Varování: vulgarismy a špatný humor. PRVNÍ ZVEŘEJNĚNÝ PŘÍBĚH ZDE NA WATTPADU, BER...