Oblíkla jsem si (multimedia), vlasy jsem si natočila a namalovala jsem se. Musela jsem se pochválit slušelo mi to. Sice bych možná mohla dělat reklamu na holky na dálnicích,ale i tak jsem byla ráda za to, co jsem ze sebe vytvořila.Sešla jsem schody dolů a usmála se na Ashley.
„Ty vole sluší ti to, teď kvůli tobě si nebudu moct užít." poví.
„Proč?" zvednu obočí.
„Proč asi budu tě muset chránit,aby tě někdo neosahával." odpoví.
„Ty si tak milý." přejdu k němu a poplácám ho po tváři. Jenom protočí očima a odejde.
„Tak můžeme vyrazit." zavelím a jdu si sednout do auta.
Vystoupili jsme z auta a překvapila mě jaká byla před klubem fronta. Celou jsme jí prošli a došli k vyhazovači,který se na mě nejdřív podíval a pak kývnul a nechal nás vstoupit. Ohlušující hudba mě hned praštila do obličeje jako kouř a blikající světla. Nebudu tvrdit,že tohle jsem nikdy nezažila v Anglii je to na denním pořádku v takových klubech.
Ale i tak mě ochromila neuvěřitelná nostalgie. Holky tancovaly u tyčí,DJ pouštěl nejnovější tracky a lidé se bavili. Dokud jsem nevstoupila dovnitř ani mi nedošlo,jak mi Anglie chybí. Přešla jsem k baru a kývla jsem na barmana.„Jednoho panáka." zakřičím,aby mně slyšel přes tu hudbu jenom kývne a nalije mi ho. Rychle ho do sebe kopnu a studená tekutina mi sklouzne do krku. Vrátila jsem se za kluky,který seděli za nějakým stolem.
„Kdyby si chtěla jít anebo si něco potřebovala dojdi za některým z nás ano?" řekne táta.
„Ok." odpovím.
A tak jsme se všichni rozdělili nejdřív jsem věděla o každým kde je, ale po několika panácích jsem nevěděla už vůbec nic. Přišla jsem k barmanovi a řekla si o dalšího.
„Takováhle kráska se tu jen tak nevidí, za chvíli mi končí směna co,kdyby sis se mnou potom zatancovala?" zeptá se mě a podá mi panáka, kopnu ho do sebe a usměju se na něho.
„Fajn, jestli mě najdeš,tak ti ten jeden tanec můžu věnovat." odpovím s úsměvem.
„Spolehni se, holka jako ty se najde vždycky."
Jenom kývnu a pošlu mu po pultu prázdnou skleničku a vydám se na parket.
„Měl by někdo zájem zatancovat si u tyče?" zakřičí DJ.
Všimla jsem si někoho hodně povědomýho,jak vylézá na podium a jde ke tyči.
„Co tam sakra dělá Ashley?" zeptá se mě CC, který se objeví vedle mě. Nadskočím, jak se ho leknu.
„Nevím asi soutěží o Miss." odpovím.
Ashley odhodil svoje triko,aby bylo dokonale vidět jeho tetování. Pootočila jsem hlavu a vedle mě stál i táta.
„Tati nechceš si tam taky zatancovat? Třeba by si vyhrál Miss." řeknu.
„On by vyhrál tak Miss pneumatiky." poví CC a já se rozesměju.
„Tak to si musíme připít." odpovím a ťuknu si se CCm.
„Jste hrozný jdu na chvíli ven." křikne táta a odejde.
„Tak na Miss." zakřičíme oba dva a hodíme do sebe panáka.
Vlastně si ani nepamatuju, jak jsem se objevila u tyče já,ale i tak jsem si řekla,že to pořádně rozjedu,když mám v krvi tolik alkoholu. Začala jsem se kroutit a točit se kolem ní. Lidi pokřikovali a fandili mi a já? Já si to prostě jenom užívala. Seskočila jsem z pódia a zasloužila si potlesk, zasmála jsem se a uklonila se. Začala jsem tancovat a na mých stehnech se objevili cizí ruce.
ČTEŠ
Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCE
Fiksi PenggemarCo je směšné? Všechno, pokud se to děje někomu jinému. - Voltaire / TEAM RANDY / Andy Biersack & Rebecca Pitts ( copyright: @TheCruella ) 2014-2015 Varování: vulgarismy a špatný humor. PRVNÍ ZVEŘEJNĚNÝ PŘÍBĚH ZDE NA WATTPADU, BER...