37

323 18 14
                                    

Aku sekarang tengah duduk dekat dalam bilik but at the sight of Haikal sedang best main games atas katil aku,aku terus mengeluh.Mamat ni la!Aku lempang laju2 kang baru tau.Ingatkan sampai Malaysia aku dapatla jugak lari daripada org yang spesies mcm Aiman,nampaknya hancur lebur impian tersebut.

Tadi baru je habis kenduri untuk baby Khalaf,Ain dengan Along duk main games rasanya kat bawah sebab Khalaf tido awal lagi.Biasalakan baby,dah kenyang tido.Lapar menangis,sakit perut berak.Repeat la benda tu sampai mampos.I mean sampai umur beberapa tahun kemudian.Bila dah besar boleh la aku jadikan Khalaf tu minion aku.HiHi.

"Woi!Sengih pehal? Creepy ko tau tak?"tegur Haikal membuatkan aku tersentak sebelum menjulingkan mata.Haa helok!Bole join geng conjuring.

"Suka hati aku la.Ko ni pehal duk sini,bukan ke dah ada isteri baru? Pegi la sana!Sibuk je!"kataku seraya tu jugak dia berhenti daripada bermain phonenya.

Dia mengeluh sebelum bangun dan terus mencapai tanganku.Digenggamnya kuat sebelum aku menarik balik tangan aku dengan muka merah membara semangat waja.

"Aku tak suka kau sentuh2 aku.So please jangan suka sangat-"belum sempat aku menghabiskan ayat,tiba-tiba terasa something soft on my cheek.Left one.Fuck!.

"Haa senyap pon.Kalau kau bebel macam mak nenek lagi aku takkan teragak nak kiss mulut puaka kau tu faham tak?"gertak Haikal membuatkan aku speechless on the spot sebelum membalas pandangannya dengan renungan tajam kalau mata aku ada laser dah lama mamat tu innalillah.

Sambil mencebik perlahan,aku terus mengesat pipi yang terasa berbahang teruk dengan Haikal punya idea bodoh!

"Haa pegila mandi,busuk macam mak nenek tau tak?"tempelak Haikal sebelum tergelak kecil dengan muka cemberutku.Amboi aku sepak muka tu kang baru la dia tahu langit tu  tak selalu cerah.

Dengan langkah yang berat terus aku melangkah masuk ke dalam bilik mandi aku yang nampaknya dah ada barang kepunyaan Haikal sedap je landing kat situ.

Sambil merenung ke arah shampoo jenama Head n Shouldernya,aku terus tersengih jahat.Payback time!

Lepas je dah setel plan jahat aku tu,aku terus mandi then sempat la jugak aku dengar suara Haikal terpekik dekat luar main games la tu.Dah la masuk bilik aku sesuka hati mak dia je,aku lempang baru tau! Kang elok muka hensem jadi lempeng pisang nanti!

Bila dah siap aku terus memakai baju tidur yang aku bawa masuk tadi.Eh of coz jangan buat gila weh! Kang Haikal tu datang miang dia,jahanam la hidup korang nanti termasuk aku!

Aku melangkah keluar dengan rambut mak limah yang basah tadi sebelum Haikal mengangkat kepala dan mata kami bertembung.Awkward siak!

"Aku nak tido sini,so ko tido bawah eh.Thanks!"kata Haikal tanpa menghiraukan aku dan selamba badak dia je baling bantal aku dekat bawah.Amboi!Ni dah melebih!Nampaknya aku kena guna kuasa ultraman Taiga ni!

Terus aku mengeluh dan meletakkan tuala di tempat sidaian sebelum mengambil bantal gebu tadi.Sambil membuka pintu dengan perlahan aku terus keluar.Yes.Ultraman Taiga tak semestinya kena lawan en? Lagipon aku penat weh!

Baru je aku nak sampai dekat ruang tamu,tiba2 nampak la along dengan Ain landing dekat situ.Ain dan along tidur di atas sofa yang boleh extend macam katil tu dengan tv terbukak luas.Hei!Dah ada anak pon masih perangai xsenonoh.Aku terus mengambil remote dan terus off tv.Membazir je keje.

Sambil mengeluh,aku terus melemparkan bantal ke atas sofa yang satu lagi.Tiba-tiba terasa dahaga pulak dah!Baru je aku nak teguk air sejuk tu someone telah pon rampas gelas aku.

Aku mengeluh perlahan sebelum memandang si gerangan orang itu.Haikal?

"Ko dah kenapa kat luar ni? Tido je la,jangan sibuk hal aku."kataku seraya tu jugak mengambil balik gelas tadi dari Haikal sebelum meneguknya dengan rakus.

"Aku tak suka kau keluar macam tu je.Lain kali cakap dulu boleh tak?"tanya Haikal sedikit naik nada suaranya membuatkan aku tergelak kecil.

Sambil memberikan pandangan sinis kepadanya aku terus meletakkan gelas kosong di dalam sinki.Haikal masih tercegat disitu dengan muka bengang teruk.

"Haikal...haikal....ko sedar tak apa yang ko buat ni? Kita kawen paksa la weh,lagipon kau dah ada isteri baru,so janganlah sibuk sangat pasal aku boleh tak?"tanyaku dengan muka bosan dan mengantuk.Pandangan sinis daripada Haikal tak berbekas pon dihati aku ni sebab aku letih sangat nak melayan kerenah manusia yang bernama Haikal ni.

"Aku tak kisah la apa sekalipon kau cakap but Ainie you need to remember one thing.You are still my wife and trust me aku takkan lepaskan kau.Never.So run as you could darling because you will always be mine forever and ever."kata Haikal dengan senyuman sinis sebelum mengenyitkan mata ke arah aku membuatkan aku punya mata terus terbukak luas.Segar.

Mataku mengekori Haikal yang selamba badak masuk ke dalam bilik aku siap membiarkan pintu terbuka luas lagi sambil memberi senyuman nakal ke arah aku.Jahanam.

Aku terus landing atas sofa kosong tadi sambil memeluk bantal menyebabkan Haikal tergelak kecil dari dalam bilik aku.Fuck.

Takpe haikal ko tunggu aku lunyai2 kan muka hensem ko tu.Tunggu2.Sekarang ni mungkin kau menang but after this,it's my time to shine.Just you wait!

#finally!
#hye guys
#esaimen berlambak,pbs baru je habis tapi penat dia kemain.
#esaimen pulak dah mula membuatkan min berasap.kejap a kejap b kang ada yang kena hempuk sat g kang!
#haha sorry2 min terover pulak!
#btw enjoy
#min takkan update everyday tau!Sorry selagi esaimen tak habis selagi tu min tak dapat nak fokus dekat novel ni,till then wait for me okay!

Mr Kp, You're Mine!Where stories live. Discover now